  • 1. Data: 2013-06-01 17:05:10
    Temat: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Identyfikator/Ministerstwo Propagandy to jedno i to samo. Trolluje
    pacjent na wielu grupach dyskusyjnych.
    Ponoć na "Elektrodzie" bana już dostał. I nie ma się czemu dziwić!!
    Zadaje GŁUPIE pytania, prowokuje, nie znam wątka w którym cokolwiek
    komukolwiek by doradził. Sugeruję NIE ODPOWIADAĆ na wszelakie
    pierdnięcia owego pacjenta. Znudzi mu się, pójdzie gdześ indziej....

  • 2. Data: 2013-06-01 17:14:36
    Temat: Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    popieram i od razu do europy

  • 3. Data: 2013-06-01 17:21:30
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 1 Cze, 17:05, Stachu Chebel <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > komukolwiek by doradził. Sugeruję NIE ODPOWIADAĆ na wszelakie
    > pierdnięcia owego pacjenta.  Znudzi mu się, pójdzie gdześ indziej....

    I jeszcze jedno. I chyba najważniejsze!! pl.misc.elektronika jest
    bardzo fajną grupą. Czasami bywają tutaj pytania mogące być
    postrzegane przez profesjonalistów wręcz jako śmieszne (zadawane przez
    młodych niedoświadczonych adeptów sztuki elektroniki). I tymczasem owi
    starzy wyjadacze, spokojnie, bez obrażania kogokolwiek starają się coś
    tutaj doradzić. I to się ceni!! Nie pozwólmy na rozpieprzenie tej
    grupy przez jednego PAJACA !!

  • 4. Data: 2013-06-01 17:26:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    > popieram i od razu do europy

    a ty do gazu

  • 5. Data: 2013-06-01 17:26:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-01 17:21, Stachu Chebel wrote:

> [...]
    > starzy wyjadacze, spokojnie, bez obrażania kogokolwiek starają się coś
    > tutaj doradzić. I to się ceni!! Nie pozwólmy na rozpieprzenie tej

    Spoko, czasem fajnie jest troche podkarmić :p

    Włodek

  • 6. Data: 2013-06-01 17:38:23
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    odpowiadało by mi to, żeby ścierwo pokroju mandziejewicza nie udzielało się
    w moich wątkach... może się tak umówimy, wy nic do moich, a ja nic do
    waszych...

  • 7. Data: 2013-06-01 19:40:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    Saturday, June 1, 2013, 5:38:23 PM, you wrote:

    > odpowiadało by mi to, żeby ścierwo pokroju mandziejewicza

    Przegiąłeś ostatecznie, płochocki.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-06-01 19:42:43
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-01 17:38, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > odpowiadało by mi to, żeby ścierwo pokroju mandziejewicza nie udzielało
    > się w moich wątkach... może się tak umówimy, wy nic do moich, a ja nic
    > do waszych...

    swój wątek to masz w swoich gaciach, to jest grupa dyskusyjna :)
    Kużwa, gimbusie, jakie ty masz mniemanie o sobie :))))

  • 9. Data: 2013-06-01 20:00:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    byś był skłonny przystać na moją propozycję?

  • 10. Data: 2013-06-01 20:36:28
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 19:42:43 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:

    > sw�j w�tek to masz w swoich gaciach, to jest grupa dyskusyjna :)
    >
    > Ku�wa, gimbusie, jakie ty masz mniemanie o sobie :))))
    >

    > --

    Co to za nowe słowo "kuźwa"? Jakie jest jego znaczenie? Kuźnia znam, kurwa też znam.
    Kuźwa nie znam. Czy to czasami nie po rumuńsku?