  • 11. Data: 2018-08-07 21:51:45
    Temat: Re: Przesyłanie filmów on-line. Jak?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    59

    > Nie wiem czy to chodzi o konkretnego operatora, czy o sam telefon.  W
    > moim Monte jest komunikat o 3G obojętnie jaką kartę bym nie włożył.

    video rozmowy gsm, to była nowość, taki "super hicior" systemu g3. więc
    minimalna transmisja to było jakieś 384kb/s (można sprawidzić w
    wikipedii). wiec musiał być telefon g3 z kolorowym ekranikiem, ale mógł
    być taki normalny z klawiaturką. jakość tych rozmów była bardzo marna.
    ale było widać czy gada się z wnukiem czy z wnuczką.

    ToMasz

  • 12. Data: 2018-08-08 13:37:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-07 o 21:51, ToMasz pisze:

> [...]
    > mógł być taki normalny z klawiaturką. jakość tych rozmów była bardzo
    > marna. ale było widać czy gada się z wnukiem czy z wnuczką.

    Na lepszą czy gorszą jakość takich połączeń składało się kilka
    czynników, dopiero po spełnieniu wszystkich połączenie było dobre. Ja na
    mojego Monciaka nie mogę narzekać, ale było to zaledwie kilkanaście
    połączeń, zawsze z tą samą osobą i wg tych samych parametrów.