  • 1. Data: 2016-08-19 18:34:04
    Temat: Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
    Od: atm <...@v...pl>

    Niby funkcja jest, niby dziala ale oczywiscie nie tak jakby mozna bylo
    sie spodziewac. Zmodyfikowalem trase wyznaczona na PC, duzy ekran,
    myszka - zdecydowanie latwiej na komuterze stacjonarnym niz telefonie.
    Przeslalem przy pomocy dostepnego w menu guzika na smartfon. Za chwile
    komunikat, ze trasa zostala przeslana. Jednak po otwarciu jej na
    smartfonie rozczarowanie: zamias zmodyfikowanej trasy telefon wyznacza
    od nowa w domyslny sposob. Ktos z Was ma na to patent?
    Zainstalowalem nawet Chrome'a sądząc, ze Google stara sie "zachecic" do
    korzystania ze swojego ekosystemu ale efekt ten sam.
    Tu optymistyczny nius i te same problemy w komentarzach:
    http://www.dobreprogramy.pl/Google-Mapy-zaplanuj-tra
    se-na-komputerze-i-wyslij-na-urzadzenie-mobilne,News
    ,64626.html

  • 2. Data: 2016-08-21 12:03:54
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

> [...]
    > myszka - zdecydowanie latwiej na komuterze stacjonarnym niz telefonie.
    > Przeslalem przy pomocy dostepnego w menu guzika na smartfon.

    Ty spodziewałeś się, że coś od googla będzie działać tak jak oczekujesz? ;-)

    Google wie lepiej i dla Twojego dobra robi tak, żeby Tobie bylo lepiej, a to
    że Ci się to nie podoba... cóż ;)

  • 3. Data: 2016-08-22 11:07:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Aug 2016 18:34:04 +0200, w
    <57b73503$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > http://www.dobreprogramy.pl/Google-Mapy-zaplanuj-tra
    se-na-komputerze-i-wyslij-na-urzadzenie-mobilne,News

    Bo google zapamiętuje punkt startowy i końcowy (i ew. punkty via) i tak wysyła.
    Automapa robi podobnie.

    W sumie żadne zdziwienie -- jedno i drugie rozwiązanie (dokładne przesyłanie
    trasy) rodzi problemy.

  • 4. Data: 2016-08-22 12:20:03
    Od: iron64 <i...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 11:07, r...@k...pl pisze:

    <ciach>

    > Bo google zapamiętuje punkt startowy i końcowy (i ew. punkty via) i tak wysyła.
    > Automapa robi podobnie.

    Chyba jednak nie. Wysyła tylko punkt końcowy a na telefonie szuka trasę
    od punktu, w którym jesteś.
    Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła
    w nazwie) jest niedostępna.

    Irek

  • 5. Data: 2016-08-22 17:39:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Aug 2016 12:20:03 +0200, w <npejlv$q75$1@news.icm.edu.pl>, iron64
    <i...@p...fm> napisał(-a):

    > W dniu 2016-08-22 o 11:07, r...@k...pl pisze:
    >
    > <ciach>

    > Chyba jednak nie. Wysyła tylko punkt końcowy a na telefonie szuka trasę
    > od punktu, w którym jesteś.

    A być może masz rację. Co czyni nazwę "wysyłanie trasy" mocno na wyrost :)

    > Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła
    > w nazwie) jest niedostępna.

    No, to jeszcze bardziej na wyrost jest :)

    Dlatego używam Naviexperta.

  • 6. Data: 2016-08-22 17:42:37
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 12:20, iron64 pisze:
> [...]
    > od punktu, w którym jesteś.
    > Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła

    A próbowaliście nie wysyłać trasy na telefon, tylko skopiować link
    (adres strony) i wysłać go via e-mail na skrzynkę którą odbieracie w
    telefonie i tam kliknąć w link?

    --
    Sebastian

  • 7. Data: 2016-08-22 20:12:40
    Od: iron64 <i...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 17:42, Sebastian pisze:

    > A próbowaliście nie wysyłać trasy na telefon, tylko skopiować link
    > (adres strony) i wysłać go via e-mail na skrzynkę którą odbieracie w
    > telefonie i tam kliknąć w link?

    Nie próbowałem przez maila, ale można taki link wrzucić przez Google
    Keep i otworzyć w Mapach. Wtedy jest cała trasa (przynajmniej tak było
    z dwoma punktami pośrednimi na dość krótkiej trasie)

    Irek

  • 8. Data: 2016-08-23 16:30:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości
    atm wystukał, co następuje:

> [...]
    >oczekujesz? ;-)
    >Google wie lepiej i dla Twojego dobra robi tak, żeby Tobie bylo

    No, to ma dluga tradycje.
    O ile pamietam, to pierwszy byl Garmin, mozna sobie bylo zaplanowac
    trase na pececie, przeslac do urzadzenia ... i zadnej gwarancji, ze
    bedzie taka sama.

    Bo wysylano tylko punkty koncowe i ewentualnie posrednie, trase
    urzadzenie wyliczalo na nowo.

    J.

  • 9. Data: 2016-08-23 16:58:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
> [...]

    >A być może masz rację. Co czyni nazwę "wysyłanie trasy" mocno na
    >wyrost :)

    >No, to jeszcze bardziej na wyrost jest :)

    A on lepiej dziala ? Bo wydaje mi sie, ze dokladnie tak samo powinien,
    jesli nie bardziej.

    Juz mnie pamiec zawodzi - ale wydaje mi sie, ze aplikacja Google Mapy
    na Androida nie miala punktow posrednich, ale ktos mnie chyba
    korygowal w tym wzgledzie.
    Co by tlumaczylo brak mozliwosci eksportu.

    Ale patrze teraz - sama podpowiada, ze jest opcja "dodaj przystanek".
    Czyzby taka nowa, ze wersja przegladarkowa jeszcze nie dorosla ?

    Z kolej pod domyslna przegladaka androida jest mozliwosc dodania
    punktu posredniego, ale tylko jednego i w dodatku nie mozna go
    przesunac.
    Paranoja. Czy jak kto woli - freeware :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-08-24 11:59:58

    Tue, 23 Aug 2016 16:58:24 +0200, w
    <57bc9ce2$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A on lepiej dziala ? Bo wydaje mi sie, ze dokladnie tak samo powinien,
    > jesli nie bardziej.

    Chodzi o punkty via.