  • 1. Data: 2018-04-07 17:53:52
    Temat: Przetestowanie strony www
    Od: m...@g...com

    Dzień dobry,

    zwracam się z prośbą do grupowiczów o przetestowanie mojej strony internetowej na
    urządzeniach mobilnych i stacjonarnych.

    Link do strony http://www.maroweb.pl

    Proszę o uwagi.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2018-04-09 11:04:30
    Temat: Re: Przetestowanie strony www
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > zwracam się z prośbą do grupowiczów o przetestowanie mojej strony internetowej na
    urządzeniach mobilnych i stacjonarnych.

    > Link do strony http://www.maroweb.pl
    >
    > Proszę o uwagi.

    cóż, skoro nikt się nie odzywa...

    Na oko wszystko co miało sie ruszać (a imho nieco tego za dużo), gra i
    bucy. Nie widze problemów z responsywnością, w kodzie nie chce mi się
    grzebać, ale mam jedną podstawową uwagę -strona jest brzydka. Kompozycja
    nieprzemyślana i chaotyczna -może spróbuj sobie na kawałku analogowego
    papieru analogową kredką narysować parę screenów?. Dla kogoś kto spełnia
    się w siedzeniu przed monitorem to dosyć trudne i stresujące, ale
    naprawdę się opłaca. Szczególnie źle robi ten heksagonalny wzorek, bez
    niego byłoby lepiej, pod warunkiem naprawdę starannego dobrania koloru
    tła. Rozwijające się z klas 'section' "strzały" wskazujące dalszy ciąg
    są w takim kontekście zbędne i pogłębiają tylko wrażenie optycznego
    bałaganu. Może gdyby zostały starannej zaprojektowane, bardziej
    zdecydowane skosy, może jakaś asymetria (nie, cofam -to trzebaby umieć
    zrobić). W efekcie strona może przyciągać tylko bardziej przaśnych
    klientów...
    I uwaga ogólna -sądziłem że myślenie typu "znam PhotoShopa, więc umiem
    projektować" należy juz do odległej przeszłości. Może na początek
    spróbowałbyś popracować z jakimś profesjonalnym grafikiem?

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2018-04-10 00:40:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 11:04:30 +0200, anhin napisał(a):

> [...]
    > zdecydowane skosy, może jakaś asymetria (nie, cofam -to trzebaby umieć
    > zrobić). W efekcie strona może przyciągać tylko bardziej przaśnych

    Ja bym zaczął od wyrzucenia 90% tekstu ze strony głównej. Kto to będzie
    czytać?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl