  • 1. Data: 2018-10-07 22:04:22
    Temat: Przetwarzanie zdjęć w przestrzeniach barw
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam Was,

    Ostatnio edukuję się w przestrzeni LAB jako czegoś zupełnie innego niż
    klasyczne RGB. Nie przypuszczałem, że dzięki temu zyskam tak wiele w
    zakresie np. kontrastu jednoczesnego, tworzenia prostszych i dużo
    szybszych form niż budowanie masek w Photoshopie by np. wydobyć detale
    ze świateł/cieni, by banalnie zmieniać kolor przedmiotu i mnóstwo innych
    FX.

    Do pełni szczęścia brakuje mi źródła wiedzy na temat ProPhoto RGB.
    Znajduję w sieci pojedyncze przykłady tego, co można zyskać pracując w
    tym trybie. Czy jest jakaś godna polecenia książka, która stanowiłaby
    kompendium wiedzy na ten temat?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek