  • 1. Data: 2010-07-07 08:25:57
    Temat: Przewały czy burdel w Erze?
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Do niedawna miałem ważność konta w Erze do maja 2011 r., a teraz nagle mam
    do 9 lipca 2010.

    Czy kogoś spotkało coś podobnego?

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 2. Data: 2010-07-07 09:15:01
    Temat: Re: Przewały czy burdel w Erze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do niedawna miałem ważność konta w Erze do maja 2011 r., a teraz
    > nagle mam do 9 lipca 2010.

    A ile powinno byc ?

    > Czy kogoś spotkało coś podobnego?

    Mnie, ale w druga strone.
    Przy okazji przedluzenia umowy wszystko im sie pop*, za co nie mam
    pretensji :-) ale potem nagle wrocili do ladu i zablokowali
    wychodzace bez dnia karencji, o co juz mam lekkie pretensje :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-07-07 10:36:02
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > A ile powinno byc ?

    do maja 2011.

> [...]
    > pretensji :-) ale potem nagle wrocili do ladu i zablokowali
    > wychodzace bez dnia karencji, o co juz mam lekkie pretensje :-)

    Powinni dać jakiś okres, informując sms-em. Ja dostałem sms-a, że za 2 dni
    tracę możliwość wykonywania rozmów wychodzących, więc sprawdziłem stan konta
    i zgadza się, mam do 9 lipca.

    Szkopuł w tym, że po ostatniem mojej wpłacie dostałem informację, że mam
    ważne konto do maja 2011, czyli poprawnie.

    Z tego wnioskuję, że mają nielichy burdel w swoim systemie.

  • 4. Data: 2010-07-07 10:40:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lip, 10:25, "jazdzig" <j...@w...pl> wrote:
    > Do niedawna miałem ważność konta w Erze do maja 2011 r., a teraz nagle mam
    > do 9 lipca 2010.
    >
    > Czy kogoś spotkało coś podobnego?

    Zmieniales moze taryfe taktakowa?
    Ostrzegaja, ze przy zmianach traci sie wiekszosc bonusow.

  • 5. Data: 2010-07-07 20:19:43
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od jazdzig
    z dnia: 2010-07-07 12:36:
    > Z tego wnioskuję, że mają nielichy burdel w swoim systemie.
    mają :]

    Paweł