  • 1. Data: 2017-08-21 20:55:04
    Temat: Przycisk w obudowie na kluczyk
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Poszukuję obudowy z drzwiczkami na kluczyk, najlepiej podtynkowej, a
    jeszcze lepiej żeby to był gotowy przycisk zamykany klapką na kluczyk.

    Nie, nie może być stacyjka, zamek szyfrowy - klient uparł się.

    Jedyne co znalazłem to obudowa na manipulator od alarmu, ale to jest
    ogromne -trzeba by wykuć pół ściany.
    Są też drzwiczki rewizyjne - już trochę mniejsze 150x150mm, ale to
    jeszcze trzeba by jakąś puszkę pod to, wszystko osadzić - dużo roboty, a
    tego będzie kilka sztuk.
    Idealne by było coś mniejszego - gdyby ktoś coś wiedział proszę dać znać.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2017-08-21 23:24:43
    Temat: Re: Przycisk w obudowie na kluczyk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]
    > tego będzie kilka sztuk.
    > Idealne by było coś mniejszego - gdyby ktoś coś wiedział proszę dać znać.

    Może na przykład coś w tym rodzaju?

    http://allegro.pl/dozownik-pojemnik-mydla-w-plynie-5
    00-ml-stal-chrom-i6290532476.html

    Niekoniecznie dokładnie to, ale czasem warto pomyśleć o czymś nietypowym,
    by nie rzec, że całkiem od czapy.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-08-22 07:33:24
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    00-ml-stal-chrom-i6290532476.html

    > Niekoniecznie dokładnie to, ale czasem warto pomyśleć o czymś nietypowym,

    pomysł dobry ale ... (Dystrybutor o pojemności 1000 ml)

  • 4. Data: 2017-08-22 08:47:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-21 o 20:55, Mirek pisze:
    > Poszukuję obudowy z drzwiczkami na kluczyk, najlepiej podtynkowej, a
    > jeszcze lepiej żeby to był gotowy przycisk zamykany klapką na kluczyk.

    Tylko na kolor nie narzekaj. :-)

    https://elektrononline.pl/rozdzielnica-95ppnt-z-przy
    ciskiem-sterowniczym-rozdzielnice-ppo-nadtynkowe-ip5
    5-p6097

    Robert

  • 5. Data: 2017-08-22 08:52:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]

    Tylko na kolor nie narzekaj.

    https://elektrononline.pl/rozdzielnica-95ppnt-z-przy
    ciskiem-sterowniczym-rozdzielnice-ppo-nadtynkowe-ip5

    P.S.
    Są widoczne obie wiadomości?
    Czytnik nieraz wyświetla puste wiadomoći. Teraz trafiło na moją.

  • 6. Data: 2017-08-22 12:23:35
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Są widoczne obie wiadomości?
    > Czytnik nieraz wyświetla puste wiadomoći. Teraz trafiło na moją.

    Obie.

  • 7. Data: 2017-08-22 13:52:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 12:23, robot pisze:

    > Obie.
    Anulowałem subskrypcję grupy. Pobrałem od nowa wątki. Nadal jest pusta.
    Gdzie może być błąd?
    W Google Groups są obie. Korzystam z news.neostrada.pl

    Robert

  • 8. Data: 2017-08-22 14:10:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Anulowałem subskrypcję grupy. Pobrałem od nowa wątki. Nadal jest pusta.
    > Gdzie może być błąd?

    W czytniku. Thunderbird trzyma sobie lokalnie pliki z wiadomościami
    i indeksami do nich, których nie kasuje po anulowaniu subskrybcji.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2017-08-22 14:26:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W czytniku. Thunderbird trzyma sobie lokalnie pliki z wiadomościami
    > i indeksami do nich, których nie kasuje po anulowaniu subskrybcji.

    Ok, dziękuję. Dopytam na stosownej grupie jak zmusić go do ponownego
    pobrania wiadomości.
    A może tu coś się dowiem. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2017-08-23 00:42:52
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-22 o 07:33, Roman Rogóż pisze:

    > Może na przykład coś w tym rodzaju?
    >
    > http://allegro.pl/dozownik-pojemnik-mydla-w-plynie-5
    00-ml-stal-chrom-i6290532476.html

    > pomysł dobry ale ...

    Kluczyk w tym ustrojstwie, czy raczej zamek - zbyt odporny na próby
    włamania nie będą, to chyba jasne. Nikt nie zastosuje patentowego zamka
    do pilnowania głupiego mydła!
    Jeśli prawdopodobieństwo, że będzie się chciał włamać ktoś znający się
    na rzeczy, będzie spore, to jednak zamek musi być nieco bardziej "zawiły".