  • 1. Data: 2020-04-05 14:18:29
    Temat: Przygotowanie podłoża pod płytki ścienne
    Od: awow <a...@w...pl>

    Po skuciu starych płytek ściennych, podłoże jest bardzo nierówne.
    Różnice dochodzą do 10mm, tynki cementowo wapienne. Mam zamiar wyrównać
    podłoże przed układaniem nowych płytek i zastanawiam się czym to
    wyrównać, gipsem szpachlowym, a może klejem do płytek? Powierzchnia do
    wyrównania 5m?.

    --
    awow

  • 2. Data: 2020-04-05 14:25:28
    Temat: Re: Przygotowanie podłoża pod płytki ścienne
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 14:18, awow pisze:
> [...]
    > podłoże przed układaniem nowych płytek i zastanawiam się czym to
    > wyrównać, gipsem szpachlowym, a może klejem do płytek? Powierzchnia do

    a dlaczego chcesz to czymś wypełniać ?
    skoro to aż 5m2 to nie lepiej usunąć wystające nierówności

  • 3. Data: 2020-04-05 14:45:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2020 o 14:18, awow pisze:

> [...]
    > nowych płytek i zastanawiam się czym to wyrównać, gipsem szpachlowym, a może

    Przykleić K-G.

  • 4. Data: 2020-04-05 15:46:36
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Po ciul było skuwać stare. Płytka na płytkę się dobrze klei

  • 5. Data: 2020-04-05 19:33:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > podłoże przed układaniem nowych płytek i zastanawiam się czym to
    > wyrównać, gipsem szpachlowym, a może klejem do płytek? Powierzchnia do

    ja bym to wyrównał zaprawą tynkarską, albo murarską.

  • 6. Data: 2020-04-05 19:53:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz radzi:

    https://youtu.be/TzXM8YWc-yI?t=88