  • 1. Data: 2019-05-09 14:07:02
    Temat: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
    Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...

    Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?

    Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
    aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

  • 2. Data: 2019-05-09 15:08:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
    > aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

    Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

    T.

  • 3. Data: 2019-05-09 15:11:45
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:

    > Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
    > aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

    Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
    https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

    --
    viktorius

  • 4. Data: 2019-05-09 18:31:59
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 15:11, viktorius pisze:

    > Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
    > https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

    aluminiowe była za drogie :)

  • 5. Data: 2019-05-09 19:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

    Nie, z tym sobie dałem spokój na razie...
    Jedyną atrakcją w tym aucie była dla mnie obietnica "full self driving"
    (tzw. Level 5 FSD) a to się jeszcze nie zmaterializowało...

    Może w przyszłym roku? Kto wie...
    https://electrek.co/2019/04/22/tesla-full-self-drivi
    ng-computer-details/

    Na razie dojeżdżam do śmierci technicznej starego Paserati V6/190KM.

  • 6. Data: 2019-05-09 19:12:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message

    > aluminiowe była za drogie :)

    I podejrzewam że również była zbyt awaryjna.

    Plastik się łatwo ugina zanim pęknie - odlew z aluminum
    lub zamaku pęknie przy małym uderzeniu nawet...

    Ciekawe czy jest dostępna plastikowa do mojego auta...

  • 7. Data: 2019-05-09 19:13:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "viktorius" <v...@i...pl> wrote in message

    > Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
    > https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

    Niezły jajcarz z tego gościa - lubię jego filmy...

  • 8. Data: 2019-05-10 09:13:59
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze:
    > "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message

    i za ciężkie...

    > I podejrzewam że również była zbyt awaryjna.
    >
    > Plastik się łatwo ugina zanim pęknie - odlew z aluminum
    > lub zamaku pęknie przy małym uderzeniu nawet...

    Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
    Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku,
    specjalistą w plastikach nie jestem.
    Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę
    uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.

    --
    viktorius

  • 9. Data: 2019-05-10 11:09:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
    >Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...
    >Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?

    Zajrzyj na youtbe, albo do ksiazki :-)
    Kanal/podnosnik masz ... jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i
    nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie biegow,
    to moze byc trudniejsze.

    >Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
    >aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

    Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
    I potem musza takie wysokie progi robic :-P

    J.

  • 10. Data: 2019-05-10 11:18:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-09 15:08, T. wrote:

    > Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

    I całe szczęście bo wymiana miski olejowej w Tesli to byłyby dopiero
    koszty i rozkmina ;)

    --

    memento lorem ipsum