  • 1. Data: 2017-10-15 13:36:46
    Temat: Pssemol, czekasz na Tesle a Bolt jest dostępny od ręki
    Od: Marek <f...@f...com>

    I wcale nie taki ucool
    https://youtu.be/d2ogGZXmepY

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-10-15 14:13:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-15 o 13:36, Marek pisze:
    > I wcale nie taki ucool
    > https://youtu.be/d2ogGZXmepY

    Na ilu użytkowników ma się licencję kupując taki samochód-komputer?
    I czy przechodzi na nabywcę przy sprzedaży?

  • 3. Data: 2017-10-16 14:38:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Na ilu użytkowników ma się licencję kupując taki samochód-komputer?
    > I czy przechodzi na nabywcę przy sprzedaży?

    Licencję?

  • 4. Data: 2017-10-16 14:38:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:
    > I wcale nie taki ucool
    > https://youtu.be/d2ogGZXmepY

    Jak Ci się podoba to sobie kup :-)

  • 5. Data: 2017-10-16 17:22:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Oct 2017 12:38:07 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Jak Ci się podoba to sobie kup :-)

    I tylko tyle, znaczek się nie podoba?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-10-16 19:58:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I tylko tyle, znaczek się nie podoba?

    Podziel się za to jakie Ty masz znaczki w domu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-10-16 20:27:45
    Temat: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: z <...@...pl>

    Tak obok tematu.

    Ekran dotykowy w samochodzie się nie sprawdza i powoduje zagrożenie na
    drodze. Przyciski i fizyczne pokrętła powracają.
    Z zasłyszenia w radiu i własnej obserwacji z użytkowania tabletu jako
    nawigacji.

  • 8. Data: 2017-10-16 20:42:38
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-10-2017 o 20:27, z pisze:
    > Tak obok tematu.
    >
    > Ekran dotykowy w samochodzie się nie sprawdza

    Nie tylko w samochodzie.
    W komputerze mam - nie używam, w komórce też wolałbym fizyczne
    przyciski, ale w tym przypadku łącznie z dotykiem.

  • 9. Data: 2017-10-16 20:43:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-16 o 20:27, z pisze:
> [...]
    > drodze. Przyciski i fizyczne pokrętła powracają.
    > Z zasłyszenia w radiu i własnej obserwacji z użytkowania tabletu jako

    Wymyślą zmienną teksturę ekranu dotykowego. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2017-10-16 21:22:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 Oct 2017 20:27:45 +0200, z napisał(a):

    > Tak obok tematu.
    >
    > Ekran dotykowy w samochodzie się nie sprawdza i powoduje zagrożenie na
    > drodze. Przyciski i fizyczne pokrętła powracają.

    To jest moim zdaniem myk na który klienci nabierają się tylko raz.
    Tzn. każdy sobie raz w życiu kupi taki fajny "nowoczesny" dotykowy
    samochód, potem się okaże że nie da się nic zrobić bez oderwania wzroku od
    drogi i w następnym aucie gałki i przyciski będą się już podobać.