  • 41. Data: 2010-05-29 12:17:22
    Temat: Re: Pytania o Forda.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 May 2010 11:55:04 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > A jednak nie mam racji co do szerokości - vectra jest węższa o 1 cm :)
    > http://www.cars-data.com/en/opel-vectra-stationwagon
    -19-cdti-120hp-comfort-120hp-26360/specs.html
    > http://www.cars-data.com/en/citroen-xsara-picasso-16
    i-16v-110hp-7553/specs.html

    Aha, nie chciałbym byc brutalny, ale po prostu nie mogę się powstrzymać -
    porównaj sobie pojemności bagażnika bez składania oparć, pamiętając, że
    pikuś jest aż o 60 cm krótszy od Vectry kombi i tylko o 14 cm wyższy.
    Jest też o 5 cm węższy. Mimo to na przednich fotelach masz 2.5 cm większą
    przestrzeń i wspomniany przez ciebie centymetr z tyłu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-05-29 23:04:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-29 12:17, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > porównaj sobie pojemności bagażnika bez składania oparć, pamiętając, że
    > pikuś jest aż o 60 cm krótszy od Vectry kombi i tylko o 14 cm wyższy.

    I *znacznie* mniej miejsca na nogi z tyłu :)

    > Jest też o 5 cm węższy. Mimo to na przednich fotelach masz 2.5 cm większą
    > przestrzeń i wspomniany przez ciebie centymetr z tyłu.

    Znaczy cienkie drzwi? - oj bezpiecznie to tam chyba nie jest.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 43. Data: 2010-05-30 01:34:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 May 2010 23:04:25 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > I *znacznie* mniej miejsca na nogi z tyłu :)

    Prawda... ale:
    Fotel pasażera ma mnóstwo miejsca z przodu i nawet przy wysokiej osobie nie
    trzeba go przesuwać w tył bardziej niż do połowy.
    Przed środkowym fotelem jest pusta przestrzeń bo nie ma konsoli - jest
    miejsce aż do przedniej deski.
    Więc w zasadzie problem dotyczy jednego miejsca - za kierowcą.

    > Znaczy cienkie drzwi? - oj bezpiecznie to tam chyba nie jest.

    Jakby Ci to powiedzieć... Powstaje pytanie, czy konstrukcję z roku 1999:
    http://www.euroncap.com/tests/citroen_picasso_2001/8
    1.aspx
    (side score: 15)
    porównywać z konstrukcją z 1997: