  • 1. Data: 2009-04-26 11:48:28
    Temat: Pytanie do posiadaczy Zr-7 i nie tylko.
    Od: a-d-a-m-e-k <a...@w...pl>

    Witam.
    Noszę się z zamiarem kupna kawy zr-7.
    Wypatrzyłem na takiego:
    http://allegro.pl/item611420182_zr7.html
    Wygląda całkiem sensownie tylko zastanawiają mnie 2 rzeczy.
    Moto ma czarne zegary (tak na oko jakby wyciągnięte z bandita) i
    chromowaną obudowę lampy. Z wszystkich fotek zr-7 jakie znalazłem w
    necie żadna taka Kawa nie ma takich zegarów i tu mam pytanie czy w
    jakimś roczniku nie montowali czasem takich czarnych zegarów i całkiem
    chromowanych lamp?

    Pozdrawiam Adam.

  • 2. Data: 2009-04-26 14:42:59
    Temat: Re: Pytanie do posiadaczy Zr-7 i nie tylko.
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    a-d-a-m-e-k pisze:
    Z wszystkich fotek zr-7 jakie znalazłem w
    > necie żadna taka Kawa nie ma takich zegarów i tu mam pytanie czy w
    > jakimś roczniku nie montowali czasem takich czarnych zegarów i całkiem
    > chromowanych lamp?

    Eeee cos slabo patrzyles i szukales..
    Kawa Zr7 ma czarne "solniczki" z chromowanymi obwodkami i chromowana
    obudowe szkla reflektora.

    O taka na przyklad padaka ;P
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/PICT4897.JPG
    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2009-04-26 14:45:35
    Temat: Re: Pytanie do posiadaczy Zr-7 i nie tylko. {autopoprawka]
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > Eeee cos slabo patrzyles i szukales..
    A ja slabo czytam ze zrozumieniem..
    I do tego gadam sam ze soba :P
    Tarcze zegarow byly we wszystkich rocznikach biale a lampa nie byla
    chromowana cala.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2009-04-27 08:40:02
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 26 Kwi, 16:45, Grzegorz Rogala <a...@g...pl> wrote:

    > A ja slabo czytam ze zrozumieniem..
    > I do tego gadam sam ze soba :P
    > Tarcze zegarow byly we wszystkich rocznikach biale a lampa nie byla
    > chromowana cala.

    Bo od dawana twoja padaka jest u mnie moze to z tego?
    Na pierwszy rzut oka lampa i tarcze zegarow wymienione, kierownica
    albo wymieniona albo malowana w orginale byla srebrna (raczej malowana
    bo ciezarki wygladaja na orginalne.) Przyjrzalbym sie dokladniej
    okolicom podnozkow kierowcy - sa dwie mozliwosc albo ten motocykl ma
    przebieg symboliczny albo byl malowany. Przy w miare normalnej
    eksplatcji powinien byc tam wytarty od butow lakier.
    Rogal pamietasz kiedy ci sie te slady pojwily? Jak do mnie 7
    przyjechala to juz nosila tam wyrazne slady uzywania a miala wtedy 53
    k km. Opona z przodu wyglada na mocno zjechna tyl trudno powiedziec
    zreszta lancuch tez sprawia wrazenie jakby od dawna smaru nie widzial.
    I ostatnie pytanie po jaka cholere w wole roboczym jakim jest ZR 7
    podginac tablice? Do snutu sie to nienadaje, loty ze stala predkoscia
    powyzej 160 to juz mecznie i motocykla i kierownika wiec operacja
    lekko bezsensu.

    Z porad jak kupisz 7 to po odbior pojedz odrazu z kompletem gmoli.
    Przy konkretniejszym szlifie dosc latwo rozwalic w tym motocyklu wal -
    dla zlosliwcow tak wiem o tym z wlasnego doswiadczenia :).

    --
    pozdr.
    Rupio

  • 5. Data: 2009-04-27 09:25:45
    Od: fv <f...@c...com>

    rupio wrote:
    > Na pierwszy rzut oka lampa i tarcze zegarow wymienione, kierownica
    > albo wymieniona albo malowana (...)

    Przecież w ogłoszeniu jest wyraźnie napisane: "możliwa zamiana na quad". Takie rzeczy
    napisać może
    chyba tylko ktoś, kto miał poważny wypadek na motocyklu. Podgięta do góry tablica też
    źle wróży.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL