  • 1. Data: 2014-12-22 16:11:29
    Temat: Pytanie do wróżki :) - stopy procentowe w 2015r
    Od: gucyk <g...@n...pl>

    Jak myślicie, pojdą w góre czy pozostaną na tym samym poziomie. Wg
    analityków na początku roku przepowiadali podwyżke stóp na początku 2015 r

  • 2. Data: 2014-12-22 17:16:41
    Temat: Re: Pytanie do wróżki :) - stopy procentowe w 2015r
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-12-22 o 16:11, gucyk pisze:
    > Jak myślicie, pojdą w góre czy pozostaną na tym samym poziomie. Wg
    > analityków na początku roku przepowiadali podwyżke stóp na początku 2015 r

    Ja myślę, że spadną lub pójdą do góry, albo zostaną niezmienione.

  • 3. Data: 2014-12-22 18:17:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Pozostana na tym samym poziomie, ewentualnie 0,25% obnizki w I kwartale.
    Wszystko zalezy od dzialan EBC, gdyby faktycznie rozpoczeli silny dodruk to
    u nas obniza wiecej niz te zakladane 0,25%. Gospodarka idzie w dol, nie
    liczylbym na podwyzki w 2015.
    USD dalej do gory w 2015, gdyz tam zblizaja sie podwyzki %.

  • 4. Data: 2014-12-22 19:06:00
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-22 o 18:17, Krzysztof pisze:
> [...]
    > nie liczylbym na podwyzki w 2015.
    > USD dalej do gory w 2015, gdyz tam zblizaja sie podwyzki %.

    Nie byłbym tego taki pewny. $ jest już bardzo wysoko i osiąga szczyty
    nienotowane od wielu lat. To powoduje, iż gospodarka USA przestaje być
    atrakcyjna. Już bodaj w listopadzie FOMC na to zwracał uwagę. Sądzę, iż
    naciski będą jeszcze większe i w efekcie $ może sporo spaść.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-12-22 19:13:16
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "gucyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak myślicie, pojdą w góre czy pozostaną na tym samym poziomie. Wg
    > analityków na początku roku przepowiadali podwyżke stóp na początku 2015 r

    Podwyżka stóp procentowych nie może wejść w rachubę.

  • 6. Data: 2014-12-22 20:29:01
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dużo zależy od tego czy pan Władymir Władymirowicz
    powędruje na łono Abrahama w tym roku (np. wskutek
    jakiegoś puczu/przewrotu/zamachu/itp.) czy później

  • 7. Data: 2014-12-22 20:35:17
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > atrakcyjna. Już bodaj w listopadzie FOMC na to zwracał uwagę. Sądzę, iż
    > naciski będą jeszcze większe i w efekcie $ może sporo spaść.

    Franciszka naciskaja dosc dlugo i ma to w d...e.

  • 8. Data: 2014-12-22 20:50:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    Skoro analitycy przepowiadał i podwyżkę to znaczy że spadną?

  • 9. Data: 2014-12-22 21:11:52
    Temat: Re: Pytanie do wr?ki :) - stopy procentowe w 2015r
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-22 o 20:35, brum pisze:

    > Franciszka naciskaja dosc dlugo i ma to w d...e.

    Celem jest min. 1,2 za eur. Rzekłbym, iż udaje się uzyskać cel.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-12-23 02:54:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "gucyk" 549834a1$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Jak myślicie, pojdą w góre czy pozostaną na tym samym poziomie. Wg analityków na
    początku roku przepowiadali podwyżke stóp na
    > początku 2015 r

    Nie chcę zdradzać źródła, ale **wiem na pewno**,
    że pójdą w górę -- nie wiem jednak, kiedy... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'