  • 1. Data: 2015-03-24 17:25:53
    Temat: Pytanie o felgi na zime .
    Od: maxxx <m...@o...eu>

    Witam, mam pytanie przyszłościowe :) Posiadam 2 pary felg 18", opony
    235x40. Czytałem ze na zime lepiej mieć felgi mniejsze, ale znowu gdzies
    indziej czytałem żeby jezdzic w tym samym rozmiarze jak seryjnie
    wydano(tak jak mam obecnie na letnich).
    Wiec jak to jest ? Czy sprzedać te 18 i kupic 17 ?
    ps.Mieszkam w miescie, wiec drogi sa odsniezane.

  • 2. Data: 2015-03-24 18:53:29
    Temat: Re: Pytanie o felgi na zime .
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-24 o 17:25, maxxx pisze:
> [...]
    > wydano(tak jak mam obecnie na letnich).
    > Wiec jak to jest ? Czy sprzedać te 18 i kupic 17 ?
    > ps.Mieszkam w miescie, wiec drogi sa odsniezane.

    Bardzo mnie ciekawi, gdzie Ty mieszkasz?

  • 3. Data: 2015-03-24 22:41:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-24 17:25, maxxx wrote:
> [...]
    > wydano(tak jak mam obecnie na letnich).
    > Wiec jak to jest ? Czy sprzedać te 18 i kupic 17 ?
    > ps.Mieszkam w miescie, wiec drogi sa odsniezane.

    lato mam 18", na zime 16" - oba komplety alu i oba fabryczne (fabryka
    wypuszczala w dwoch rozmiarach - w zaleznosci od wersji wyposazeniowej)

    Zaleta na zime kol 16" (w stosunku do 18") - jest wieksza wysokosc samej
    opony a tym samym mniejsza wrazliwosc na uszkodzenia felgi (poslig -
    kraweznik).

    Mozna tez poznac jaki wplyw na komfort jazdy ma wysokosc opony (po
    zmianie z zimowych 16" na letnie 18" - zawsze wydaje mi sie, ze jade
    taczka).

  • 4. Data: 2015-03-24 23:56:56
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Baczek" wydumał(a) w wiadomości ID news:mes8as$114o$1@adenine.netfront.net
    > Bardzo mnie ciekawi, gdzie Ty mieszkasz?

    Kielce? :D

    --
    Michael________