  • 1. Data: 2002-09-05 22:15:46
    Temat: Pytanie o radiodostep Air2Net
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Witam,
    Czy przy wykorzystywanej przez usługę Air2Net (Tele2)
    technologii radiodostępu wymagane jest aby antena abonencka
    "widziała" antenę stacji bazowej? Czy może wystarczy, że jest w rozsądnej
    odległości
    około 3 km.

    Pozdrowionka
    jacek

  • 2. Data: 2002-09-06 10:29:28
    Temat: Re: Pytanie o radiodostep Air2Net
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    Jacek Placek wrote:

> [...]
    > technologii radiodostępu wymagane jest aby antena abonencka
    > "widziała" antenę stacji bazowej? Czy może wystarczy, że jest w rozsądnej

    ZTCW powinna sie widziec i byc nie dalej jak 2-3 km.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 3. Data: 2002-09-07 10:27:03
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Jacek Placek wrote:

> [...]
    > technologii radiodostępu wymagane jest aby antena abonencka
    > "widziała" antenę stacji bazowej? Czy może wystarczy, że jest w rozsądnej

    Tak i nie. Mozna zestawic polaczenie bez LOS (Line of Sight), ale
    ping bedzie duzy, nierówny, moga pojawic sie straty pakietow i ogolnie
    wszyscy uzytkownicy sektora odczuja problemy.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Satyry, które rozumie cenzor są słusznie zakazane.
    -- Karl Kraus"

  • 4. Data: 2002-09-10 11:26:48
    Od: "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jarzynka" napisał:

    > Tak i nie. Mozna zestawic polaczenie bez LOS (Line of Sight), ale
    > ping bedzie duzy, nierówny, moga pojawic sie straty pakietow

    Jaki w optymalnych warunkach powinien być ping na radiówce?

    > i ogolnie wszyscy uzytkownicy sektora odczuja problemy.

    Użytkownicy sektora czyli kto? Jestem lamerem w temacie radiodostępu.

    pozdrowionka
    jacek

  • 5. Data: 2002-09-12 06:13:36
    Od: AlexPP <AlexPP@o2..SPAM_PAPA.pl>

    "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl> napisał(a) w

    > Jaki w optymalnych warunkach powinien być ping na radiówce?

    Miałem 9ms do bramki (czyli do pierwszej rzeczy "po drugiej stronie")

    > Użytkownicy sektora czyli kto? Jestem lamerem w temacie radiodostępu.

    Tak w dużym uproszczeniu: nadajnik nadaje dookoła ... to całe koło sygnału podzielone
    jest jak tort na 6 kawałków
    (przynajmniej w tele2 na 6). Każdy taki kawałek to właśnie jeden sektor.