  • 1. Data: 2018-02-12 20:25:07
    Temat: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pytanko do posiadaczy iPhone SE.
    Jak u Was ze słyszalnością Waszego głosu przez rozmówcę? Kupiłem nowego
    SE, uruchomiłem, dzwonię i ludzie z którymi rozmawiam, często proszą o
    powtórzenie, bo słabo mnie słyszą. Zadzwoniłem sam do siebie, na swój
    telefon stacjonarny i faktycznie nie słychać mnie za głośno. Przełożyłem
    kartę SIM do posiadanego od dawna 5S, żeby porównać słyszalność mojego
    głosu i rozmawiając przez 5S mój głos jest zauważalnie głośniejszy u
    rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym
    mikrofonem?

    Druga sprawa, to przy nawiązywaniu przeze mnie połączenia SE wydaje w
    momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym
    łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów -
    czy SE tak ma?

    Zarówno mój 5S, jak SE mają iOS 11.2.5.

  • 2. Data: 2018-02-12 23:10:09
    Temat: Re: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: Sebastian <s...@w...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

> [...]
    > momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym
    > łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów -

    hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

    --
    Sebastian

  • 3. Data: 2018-02-13 00:28:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-12 o 23:10, Sebastian pisze:

    > hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

    Jeśli chodzi o folie, które były naklejone z przodu i z tyłu, to
    zdjąłem. Jest tam coś jeszcze do zdjęcia oprócz tych dwóch?

    Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

  • 4. Data: 2018-02-13 11:30:52
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

    > rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym
    > mikrofonem?

    Reklamuj, nie tylko jabłko tak miewa, z androidem też często telefony
    wracają do serwisu na podobną wadę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 5. Data: 2018-02-13 13:01:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-13 o 11:30, Chris pisze:

    > Reklamuj, nie tylko jabłko tak miewa, z androidem też często telefony
    > wracają do serwisu na podobną wadę.

    Odeślę, przyślą mi drugiego. Czy drugi SE będzie miał taki sam poziom
    czułości mikrofonu, jak ten odesłany, czy też będzie miał czułość
    mikrofonu taką, jak ma 5S?

  • 6. Data: 2018-02-13 14:59:38
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-02-13 o 13:01, Poldek pisze:

    > Odeślę, przyślą mi drugiego. Czy drugi SE będzie miał taki sam poziom
    > czułości mikrofonu, jak ten odesłany, czy też będzie miał czułość
    > mikrofonu taką, jak ma 5S?

    Syn ma Iphona i działa normalnie :) więc na 99% telefon jest zjebany.

  • 7. Data: 2018-02-20 23:36:00
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 13 Feb 2018 00:28:22 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

    Mnie słyszą normalnie. Za to od iOS 11.x mam problem z BT. Tzn.
    podłączony np. głośnik działa bezproblemowo. Za to z zestawem
    głośnogadającym w aucie współpraca wychodzi mu bardzo ciężko. Częto
    się rozłącza podczas rozmowy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2018-02-22 08:38:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-20 o 23:36, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > podłączony np. głośnik działa bezproblemowo. Za to z zestawem
    > głośnogadającym w aucie współpraca wychodzi mu bardzo ciężko. Częto

    U mnie rozmowy telefoniczne w przez BT w samochodzie i SE są ok.
    Zauważyłem w posiadanym przeze mnie SE (od początku miał iOS 11)
    blutooth w samochodzie przerywa przy słuchaniu audio. Co pewien czas
    jest krótka przerwa pół sekundy. W tym samym samochodzie, to samo audio,
    ale iPhone 5S i audio BT działa pięknie. Rozmowy telefoniczne przez
    samochodowe BT z tym 5S (iOS 11) też bdb.

  • 9. Data: 2018-02-24 10:40:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-13 o 14:59, Chris pisze:

    > Syn ma Iphona i działa normalnie :) więc na 99% telefon jest zjebany.

    Przysłali mi drugiego SE. Mikrofon działa normalnie. Za to podobnie, jak
    w tym pierwszym egzemplarzu przerywa odtwarzanie audio przez blutooth w
    samochodzie. Do tego góra wyświetlacza jest przyciemniona oraz (tak samo
    jak tym pierwszym SE, którego wcześniej przysłali) przy nawiązywaniu
    połączenia ze słuchawki dolatuje trzask, coś jakbym dzwonił z aparatu z
    tarczą i łączył się przez centralę Strowgera.

  • 10. Data: 2018-02-28 05:44:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

> [...]
    > połączenia ze słuchawki dolatuje trzask, coś jakbym dzwonił z aparatu z
    > tarczą i łączył się przez centralę Strowgera.

    Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.