  • 11. Data: 2018-02-28 08:55:55
    Temat: Re: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.
    Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

  • 12. Data: 2018-03-01 19:25:52
    Od: colo-rolo <a...@a...eu>

    W dniu 2018-02-28 08:55, Kris pisze:
    > W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    >

    > Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

    Mam trzeciego iPhona i nie miałem problemów,
    natomiast moja żona miała problem z normalnym Sonym i normalnym Samsungiem.

  • 13. Data: 2018-03-02 03:04:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@g...c
    om>,
    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

    U mnie iphony dzialaja. Starte i nowe.
    --
    TA

  • 14. Data: 2018-07-19 20:02:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...
    > In article <3...@g...c
    om>,

    > U mnie iphony dzialaja. Starte i nowe.

    U mnie też. No ale ciężko przekonać kogoś kto ma "ideologię".

  • 15. Data: 2018-07-19 20:48:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 20:02, Pszemol pisze:

    > U mnie też. No ale ciężko przekonać kogoś kto ma "ideologię".

    Jak dobrze Cię znowu czytać :-)

    Wybacz ale mam ustawione automatyczne kasowanie postów po miesiącu i
    zabrzmiałeś jak z wykopaliska :-)

  • 16. Data: 2018-07-19 20:54:06
    Od: z <...@...pl>

    Fajny dzisiaj tekst w tvnie usłyszałem przy okazji analizy preferencji
    wyborczych młodzieży.
    Padło tam zdanie że ajfony kupują sobie niższe warstwy społeczne żeby
    podnieść swój status :-)

    PS. Już miałem sobie znowu sprawić taki telefon bo ile można siedzieć na
    gimbazowskim androidzie ale nowe wiadomości o problemach po
    aktualizacjach mnie zniechęciły. Jak to w końcu jest? Miały pracować
    dłużej i znowu się nie udało?

  • 17. Data: 2018-08-04 23:17:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Fajny dzisiaj tekst w tvnie usłyszałem przy okazji analizy preferencji
    > wyborczych młodzieży.
    > Padło tam zdanie że ajfony kupują sobie niższe warstwy społeczne żeby
    > podnieść swój status :-)

    To może być prawda.
    Ale nie znaczy to wcale że w drugą stronę zachodzi jakaś podobna zależność.

    Jest na przykład inna grupa klientów kupujących iPhone bo cenią sobie
    bezpieczeństwo swoich prywatnych danych. Apple udowodnił parę już razy,
    że jest po stronie klienta w sporach o dostęp do telefonu zahasłowanego
    bez zgody właściciela telefonu przez wymiar sprawiedliwości...

    Nie wiem o czym teraz mówisz...

  • 18. Data: 2018-08-05 03:24:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
> [...]

    > mnie zniechęciły. Jak to w końcu jest? Miały pracować dłużej i znowu się

    Nie wiem o czym teraz mówisz...

  • 19. Data: 2018-08-05 12:38:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 03:24, Pszemol pisze:

    Napisz czy kupiony obecnie ajfon wytrzyma dłużej niż powiedzmy takie
    xiaomi.
    Czy ajfony obecnie wytrzymują przynajmniej 8 godzin przy porządnym
    obciążeniu?
    Ile Twój wytrzymuje?

  • 20. Data: 2018-08-08 09:04:54
    Od: p...@g...com

[...]

    Tak wiem handlarze narkotyków, pedofile gangsterzy i im podobni ;-) dla zwykłego
    użytkownika jest to bez znaczenia no chyba że potrafisz podać jakiś przykład dla
    Kowalskiego ...