  • 21. Data: 2018-08-08 09:55:06
    Temat: Re: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pk5jk3$jtd$...@d...me...
    >Jest na przykład inna grupa klientów kupujących iPhone bo cenią sobie
    >bezpieczeństwo swoich prywatnych danych. Apple udowodnił parę już
    >razy,
    >że jest po stronie klienta w sporach o dostęp do telefonu
    >zahasłowanego
    >bez zgody właściciela telefonu przez wymiar sprawiedliwości...

    Czy mi sie wydaje, czy juz wymiar sprawiedliwosci przestal prosic, bo
    jakas firemka łamie to szybko i tanio ?

    A poza tym - dostanie Apple nakaz, to bedzie odblokowywal.
    Z drugiej strony - dostanie Huawei nakaz, to tez bedzie odblokowywal,
    po spojrzy na ZTE :-)
    Ciekawe jak z samsungiem ... ale moze nie trzeba go nawet prosic, bo
    Google nakaz zrealizuje szybciej :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-08-08 12:43:52
    Od: p...@g...com

    To może być honeypot. Podobny jak zakładanie bezpiecznego serwera dla zboczkow przez
    policję (chyba Nowa Zelandia) puszczasz famę że że twoje zabezpieczenia są hiper
    duper a po cichu współpracujemy z FBI które od czasu do czasu robi medialne show dla
    prosiaczków które kupują ajfona.