  • 1. Data: 2009-06-07 10:17:23
    Temat: Pytanko o szkołę
    Od: "J" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wiatm
    Wybieram się na kurs kat. "A" w Szczecinie. I w związku z tym moje pytanie -
    która będzie najlepsza dla kompletnego laika w tym temacie, żadnego
    doświadczenia na jednośladach ( z małym wyjątkiem - za szczeniackich lat
    małej przygody z Ogarem :-))?
    PozdrawiamJ

  • 2. Data: 2009-06-07 12:00:37
    Temat: Re: Pytanko o szkołę
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    J pisze:
> [...]
    > która będzie najlepsza dla kompletnego laika w tym temacie, żadnego
    > doświadczenia na jednośladach ( z małym wyjątkiem - za szczeniackich lat

    Kursy nie są (zwykle) od nauczenia jazdy, tylko od zdania egzaminu.

    Pozdrawiam z dalekiego południa

  • 3. Data: 2009-06-07 16:41:06
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    J pisze:
> [...]
    > która będzie najlepsza dla kompletnego laika w tym temacie, żadnego
    > doświadczenia na jednośladach ( z małym wyjątkiem - za szczeniackich lat

    Witaj.

    Ja w zeszłym sezonie robiłem prawko kat. A w szkole Perfect Drive na
    ul.Kujawskiej 5/6. Zapisałem się tam bo....miałem pod domem.
    W sumie było ok i nic złego powiedzieć o niej nie mogę. W części
    teoretycznej dwóch normalnych i bezproblemowych instruktorów - to chyba
    najważniejsze.