  • 1. Data: 2018-11-28 13:32:41
    Temat: QNAP - skanowanie powierzchni dysku
    Od: "n" <...@...e>

    Która funkcja w QTS skanuje dysk w poszukiwaniu złych bloków na powierzchni HDD?
    Wejście przez QNAP Diagnostic Tool czy przez Control Panel -> Storage Manager ->
    Disks -> Action -> Scan now ?

  • 2. Data: 2018-11-28 14:23:07
    Temat: Re: QNAP - skanowanie powierzchni dysku
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-11-28 o 13:32, n pisze:
    > Która funkcja w QTS skanuje dysk w poszukiwaniu złych bloków na powierzchni HDD?
    > Wejście przez QNAP Diagnostic Tool czy przez Control Panel -> Storage Manager ->
    Disks -> Action -> Scan now ?

    https://docs.qnap.com/nas/4.2.1/cat2/en/index.html?d
    isks.htm

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 3. Data: 2018-11-28 21:22:01
    Od: "n" <...@...e>

    No dobra

    "Warning 2018/11/26 19:43:34 System 127.0.0.1 localhost [Host: Disk 2] Bad Blocks
    Scan completed. 8 bad block(s) found. "

    I tak za każdym skanowaniem.
    Do usłanej śmierci będzie donosił o tych 8 blokach zamiast po prostu wyłączyć je z
    aktywnego obszaru dysku?
    A jak to się dzieje w komputerze pod Win czy ew. pod pingwinem (moja pamięć nie sięga
    czasów gdy miałem wadliwy dysk w kompie)?

  • 4. Data: 2018-11-29 18:51:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 21:22, n pisze:
> [...]
    > A jak to się dzieje w komputerze pod Win czy ew. pod pingwinem (moja pamięć nie
    sięga czasów gdy miałem wadliwy dysk w kompie)?

    Może dysk nie ma już ich na co podmienić?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-12-03 08:10:06
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > A jak to się dzieje w komputerze pod Win czy ew. pod pingwinem (moja pamięć nie
    sięga czasów gdy miałem wadliwy dysk w kompie)?

    To chyba dobrze że cię informuje o tym że masz zjebany dysk ..
    To tak jak byś się czepiał samochodu pokazującemu że nie masz hamulców,
    w końcu po co one.

  • 6. Data: 2018-12-03 13:36:40

    Pecety trafiły pod strzechy.

    -----