  • 1. Data: 2018-01-08 16:52:55
    Temat: RAID5 upgrade dysków
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Cześć;

    Mam RAID_5 na starych dyskach 3x1TB i zastanawiam się, czy jak pojedyńczo
    będę zmieniał dyski by docelowo osiągnąć 3x2TB to czy po zainstalowaniu i
    odbudowaniu wszystkich (pojedyńczo) będę mógł zrobić dodatkową partycję, a
    później ją połączyć z juz istniejącą lub zostawić czy należy zbudować nową
    macież aby kontroler widział 3x2TB

    Kontroler raid na płycie gł.

  • 2. Data: 2018-01-08 18:17:45
    Temat: Re: RAID5 upgrade dysków
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "T.V." <s...@z...hell> wrote in message
> [...]
    > później ją połączyć z juz istniejącą lub zostawić czy należy zbudować nową

    A utworzyć nową macierz RAID-5 z 3x2 pod tym samym kontrolerem i sklonowac ze starej
    na nową?

  • 3. Data: 2018-01-09 10:02:28
    Temat: Re: RAID5 upgrade dysk?w
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2018-01-08 o 18:17, ggs pisze:

    > "T.V." <s...@z...hell> wrote in message

    > A utworzyć nową macierz RAID-5 z 3x2 pod tym samym kontrolerem i sklonowac ze
    starej na nową?

    A da się to zrobić pojedynczo zmieniając dyski?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 4. Data: 2018-01-09 11:32:31
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Stregor" <s...@w...to.gmail.com> wrote in message

    > A da się to zrobić pojedynczo zmieniając dyski?

    Z zasady tak ale będzie to dość czasochlonne zapewne. Recovery jest mocno powolne.