  • 1. Data: 2019-01-31 22:32:25
    Temat: RDS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak to cholerstwo dziala ?

    Tzn rozumiem ze dane sa transmitowane, ale mam zaprogramowana stacje w
    radiu, tzn mysle ze czestotliwosc, jade gdzies w Polske, pstrykam
    radio ... i odbiera tę stacje. Ale przeciez na innej czestotliwosci.
    Skad wie na jakiej ?

    Tam moze druga glowica jest do przeszukiwania pasma ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-31 22:42:42
    Temat: Re: RDS
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-01-31 22:32, J.F. wrote:

> [...]
    > Skad wie na jakiej ?
    >
    > Tam moze druga glowica jest do przeszukiwania pasma ?

    O ile kojarze to schemat jest taki
    sygnał słabnie poniżej założonago poziomu, odbiornik zaczyna szukać
    stacji z tym samym "identyfikatorem"

    W przypadku włączenia i braku sygnału, taki sam schemat.

    W.

  • 3. Data: 2019-01-31 23:05:16
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 31-01-2019 o 22:42, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > O ile kojarze to schemat jest taki
    > sygnał słabnie poniżej założonago poziomu, odbiornik zaczyna szukać
    > stacji z tym samym "identyfikatorem"

    Tak, tylko jedne odbiorniki przerywają odbiór na czas wyszukiwania, a
    drugie robią to bez widocznych przerw. Te drugie mają podwójny odbiornik.

  • 4. Data: 2019-02-01 01:01:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2019 22:42:42 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > O ile kojarze to schemat jest taki
    > sygnał słabnie poniżej założonago poziomu, odbiornik zaczyna szukać
    > stacji z tym samym "identyfikatorem"
    >
    > W przypadku włączenia i braku sygnału, taki sam schemat.

    Jakos tak to musi dzialac, tylko szybkosc mnie zadziwia, bo u mnie
    momentalnie przelacza.

    Wiki podaje, ze jest
    AF (alternative frequencies list)

    Tylko ciekaw jestem - lista wszystkich nadajnikow danej stacji, czy
    kazdy nadajnik podaje tylko sasiednie.

    Ale to by tez wolno dzialalo, jakbym zmienil program.

    IMO - skanuje caly czas. Ale to znow wymaga pamieci do zapamietania
    danych ...

    J.

  • 5. Data: 2019-02-01 10:32:26
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 01/02/2019 00:01, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Ale to by tez wolno dzialalo, jakbym zmienil program.
    >
    > IMO - skanuje caly czas. Ale to znow wymaga pamieci do zapamietania

    https://www.silabs.com/products/audio-and-radio/auto
    motive-tuners/si4797x