  • 1. Data: 2015-07-01 15:26:13
    Temat: RFT - jaki to producent? Co to za skrót?
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Niektóre sklepy, sprzedawcy podają skrót producenta kości jako "RFT"
    Czy to chodzi o Fairchild? Czy raczej to RFT to jakiś krzak wschodni?
    Zależy mi na renomowanym producencie ST, Toshiba, Motorola, PH, National,
    IT, Harris.

  • 2. Data: 2015-07-01 15:39:04
    Temat: Re: RFT - jaki to producent? Co to za skrót?
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 01.07.2015 o 15:26, jedrek pisze:
> [...]
    > Czy to chodzi o Fairchild? Czy raczej to RFT to jakiś krzak wschodni?
    > Zależy mi na renomowanym producencie ST, Toshiba, Motorola, PH,

    RFT to renomowany producent z NRD (był kiedyś taki kraj...)

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 3. Data: 2015-07-01 15:42:34
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik jedrek napisał:
> [...]
    > Czy to chodzi o Fairchild? Czy raczej to RFT to jakiś krzak wschodni?
    > Zależy mi na renomowanym producencie ST, Toshiba, Motorola, PH,

    Rzuć jakimś linkiem z przykładem, bo jedyne co mi się kojarzy, to
    producent z byłego NRD:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Rundfunk-_und_Fernmeld
    e-Technik

    No chyba że to są jakieś całkem współczesne kości, nieistniejące w tych
    czasach.

  • 4. Data: 2015-07-01 15:52:05
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Niektóre sklepy, sprzedawcy podają skrót producenta kości jako "RFT"

    Podejrzewam, że chodzi Ci o jakieś STARE scalaki.
    Ja pamiętam to logo z niemieckich lamp RTV; na początku lat 70-tych
    jeździłem też do Berlina "na Dowód Osobisty" po zakupy m.in. zestawów
    półprzewodnikowych dla radioamatorów, firmowanych właśnie przez RFT.

    Jeśli dobrze pamiętam, RFT nie był producentem, lecz grupą producentów
    (odpowiednik naszego "zjednoczenia" - np. UNITRA) w NRD.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 5. Data: 2015-07-01 17:21:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jedrek,

    Wednesday, July 1, 2015, 3:26:13 PM, you wrote:

> [...]
    > Czy to chodzi o Fairchild? Czy raczej to RFT to jakiś krzak wschodni?
    > Zależy mi na renomowanym producencie ST, Toshiba, Motorola, PH, National,

    RFT to był kiedyś eNeRDowski producent elektroniki :)

    --
    Best regards,
    RoMan