  • 1. Data: 2018-06-21 16:03:34
    Temat: RLAH na prepaidach
    Od: m...@i...pl

    Czesc,
    wiecie może czy jeszcze działa?
    Sam korzystam z Orange z pakietem nielimitowanych usług. Czytalem informacje o
    zmianie cennika, ale sam takiej informacji nie otrzymałem. Nie wiem czy mam na
    wakacje przygotować sobie jakiś zapas srodkow aby korzystać z usług czy dalej będzie
    to prawdziwy RLAH.
    Swoja droga pomysl Orange aby dociazac uzytkownikow prepaidow z odnawialnymi
    pakietami, a pozostawienie bez zmian abonamentach jest lekko mowiac niesprawiedliwy.
    Wiem, ze wynika to z tego, ze w przypadku abonamentow osoby związane cyrografami
    moglyby zerwac umowy, ale czy jest jakas zasadnicza roznica miedzy abonamentem z
    okreslinymi parametrami i cyklicznym pakietem? Jedyna jaka widze jest to, ze w jednej
    ofercie płacisz z gory w drugiej z dolu. Rozumiem, ze ni badalo tego UKE, ale to
    chyba dobra sprawa dla UOKiK.

    MK