  • 1. Data: 2018-11-12 23:22:24
    Temat: RMA wadliwego dysku WD.
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pod jaki adres (Polska, inny w UE) wysyła się teraz 3,5'' dyski?
    Pada mi (sypie bad sektorami) WD Red w NASie, szczęśliwie gwarancja do 2019 r., tyle
    że muszę gdzieś zaparkować prawie 4 TB danych.
    Swoją drogą to mój bodajże siódmy WD ostatnimi laty, a padnięty już trzeci -
    zatrważająca statystyka :-((

  • 2. Data: 2018-11-13 11:35:53
    Temat: Re: RMA wadliwego dysku WD.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <k...@t...sie> wrote:

    > Swoją drogą to mój bodajże siódmy WD ostatnimi laty, a padnięty już
    > trzeci - zatrważająca statystyka :-((

    "Pierwszy raz to błąd, drugi raz to już wybór."

  • 3. Data: 2018-11-13 11:41:56
    Od: ń <k...@t...sie>

    Tyle, że każdy z trzech był inny: 1x Blue, 1x Black, 1x Red.
    Przy czym jak pamięcią sięgam, to każdy z nich był "refurbished" lub "powystawowy".
    Pytanie, ile warte jest oszczędzenie 50-100 zł?
    Za WD jest dobra polityka gwarancyjna.

    -----

  • 4. Data: 2018-11-13 23:12:18
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-11-12 o 23:22, ń napisał(a):
    > Pod jaki adres (Polska, inny w UE) wysyła się teraz 3,5'' dyski?
    Samemu znaleźć to nie łaska?
    No dobra adres znajdziesz na tej stronie:
    https://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.aspx?lan
    g=pl

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2018-11-15 09:50:12
    Od: "n" <...@...e>

    1) Czy po wymianie RMA dysku WD Red gwarancja zaczyna bieg na nowo, czy trwa jedynie
    do końca 3-letniego okresu liczonego jak dla pierwszego (wadliwego) dysku?
    2) Lepiej wymieniać bezpośrednio przez WD RMA, czy przez sprzedawcę (polski sklep,
    wysyłkowa)?

    -----

  • 6. Data: 2018-11-15 15:14:27
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-11-15 o 09:50, n pisze:
    > 1) Czy po wymianie RMA dysku WD Red gwarancja zaczyna bieg na nowo, czy trwa
    jedynie do końca 3-letniego okresu liczonego jak dla pierwszego (wadliwego) dysku?

    Trwa od daty sprzedaży, dostajesz w 90% dysk refubrished i jak napsałeś
    gwarancja trwa do końca okresy gwarancyjnego licząc od daty zakupu.

    > 2) Lepiej wymieniać bezpośrednio przez WD RMA, czy przez sprzedawcę (polski sklep,
    wysyłkowa)?

    Przez sprzedawcę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 7. Data: 2018-11-16 11:03:09
    Od: "n" <...@...e>

    A dlaczego nie bezpośrednio przez WD RMA?

    -----

  • 8. Data: 2018-11-16 21:05:37
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-11-16 o 11:03, n napisał(a):
    > A dlaczego nie bezpośrednio przez WD RMA?
    Pewnie dlatego, że jak przez sprzedawcę to dostaniesz nowy dysk i
    gwarancja będziesz miał od początku.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 9. Data: 2018-11-17 01:39:47

    IMO sprzedawca (przynajmniej ten konkretny) odsyła do WD.

    -----

  • 10. Data: 2018-11-19 13:19:05
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-11-17 o 01:39, n pisze:
    > IMO sprzedawca (przynajmniej ten konkretny) odsyła do WD.

    No i co z tego? to reklamuj z tytułu rękojmi ...