  • 1. Data: 2014-07-28 13:11:11
    Temat: Radar Swarzędz ul. Poznańska
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    jestem tam kilka razy w miesiącu przejazdem

    http://tinyurl.com/oses9kf

    Byłem wielokrotnie świadkiem błyskania tego radaru na kierowców w
    bliskiej ode mnie odległości, raczej nikt nie jechał na tyle szybko,
    żeby zwracać na siebie uwagę.

    Zawsze tam głupieje, bo niby można 70, ale wczoraj jechałem 59 i na mnie
    mrugnął, chwilę wcześniej przeleciał gość lewym pasem, ale radar błyskał
    jak gość był dawno za nim. Pytanie do tambylców: o co w tym chodzi?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2014-07-28 13:27:00
    Temat: Re: Radar Swarzędz ul. Poznańska
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-28 13:11, twistedme wrote:

    > Zawsze tam głupieje, bo niby można 70, ale wczoraj jechałem 59 i na mnie
    > mrugnął, chwilę wcześniej przeleciał gość lewym pasem, ale radar błyskał
    > jak gość był dawno za nim. Pytanie do tambylców: o co w tym chodzi?

    Jestes pewny ze to blysk lampy, a nie odblask swiatla w szybce?

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-07-28 13:29:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Jul 2014 13:11:11 +0200, twistedme

    > Pytanie do tambylców: o co w tym chodzi?

    Może coś mu się pokiełbasiło, jak temu na stanów Zjednoczonych w Wawie.
    Proponuję kontrolnie zgłosić "dziwne" zachowanie jakby jednak mieli zamiar
    rosyłać papiery. Mnie, jak wspomniany FR pajacował, nic co prawda nie
    przyszło, ale zostawiłem sobie nagranie z rejestratora dla dupochronu. ;p

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2014-07-28 15:04:17
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:11:11 +0200, twistedme napisał(a):

> [...]
    > mrugnął, chwilę wcześniej przeleciał gość lewym pasem, ale radar błyskał
    > jak gość był dawno za nim. Pytanie do tambylców: o co w tym chodzi?
    Czytałem, że czasem fotoradary robią zdjęcia jak leci - może chwycą kogoś
    bez pasów, albo z telefonem przy uchy, może bez światel.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2014-07-28 15:27:31
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-07-28, twistedme <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > mrugnął, chwilę wcześniej przeleciał gość lewym pasem, ale radar błyskał
    > jak gość był dawno za nim. Pytanie do tambylców: o co w tym chodzi?

    W ciemno - bez dokładnego sprawdzania (odkąd wybudowali Ski to jeżdżę
    obwodnicą Poznania i już nie pamiętam dokładnie).

    Jeśli dobrze pamiętam to tam jest teren zabudowany i podwyższenie
    prędkości znakiem do 70km/h.
    Ludzie jeździli przepisowo i radar nie zarabiał.

    Przestawili na 50+ i strzela ciężarówkom, które zgodnie z przestarzałymi
    przepisami, w terenie zabudowanym (choćby była 3 pasmówka prosta jak np.
    w Szczecinie albo Warszawie) mogą jechać max 50km/h przez całą dobę
    niezależnie od podwyższenia prędkości znakami.

    Bonusowo złapie pasy i telefony ;)

    Ja się w tym roku nadziałem na ustawiony na 70 na drodze krajowej
    jednojezdniowej bez żadnego znaku ograniczenia. Ten sam powód.

    --
    WildS

  • 6. Data: 2014-07-28 16:14:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Czytałem, że czasem fotoradary robią zdjęcia jak leci - może chwycą kogoś
    > bez pasów, albo z telefonem przy uchy, może bez światel.

    Gdzie to wyczytales i kto by to sprawdzal ?

  • 7. Data: 2014-07-28 18:47:38
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-28 15:27, WildS pisze:

> [...]
    >
    > Ja się w tym roku nadziałem na ustawiony na 70 na drodze krajowej
    > jednojezdniowej bez żadnego znaku ograniczenia. Ten sam powód.

    Heh i to by wszystko wyjaśniało... Dzięki wielkie. Pacz pan jak się
    wycwanili..

  • 8. Data: 2014-07-28 19:48:17
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-28 15:04, Franc pisze:

    > Czytałem, że czasem fotoradary robią zdjęcia jak leci - może chwycą kogoś
    > bez pasów, albo z telefonem przy uchy, może bez światel.

    A jeszcze mi się nasunęło - jakim cudem na zdjęciu widać, że to telefon
    a nie dildo?

  • 9. Data: 2014-07-28 19:59:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-28 19:48, twistedme wrote:

    > A jeszcze mi się nasunęło - jakim cudem na zdjęciu widać, że to telefon
    > a nie dildo?

    A chesz się przed sądem tłumaczyć "a co pan robił z dildo w męskiej
    toalecie?" ;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-07-29 01:20:46
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-28 19:59, Shrek pisze:

    > A chesz się przed sądem tłumaczyć "a co pan robił z dildo w męskiej
    > toalecie?" ;)
    >
    > Shrek.
    Ja tam się nie wstydzę, że jeżdżę z dildo przy uchu :) Z tego co wiem,
    to jeszcze nie jest karalne hehe

    http://youtu.be/b31lg6DTgJw