  • 1. Data: 2018-08-13 21:28:41
    Temat: Radeon Pro WX 5100 PciE v3.0 - poleci to cudo na PciE v2.0?!?
    Od: s...@g...com

    Witam
    Interesuje mnie karta Radeon Pro WX 5100:
    https://www.x-kom.pl/p/415823-karta-graficzna-amd-am
    d-radeon-pro-wx-5100-8gb-gddr5.html#specification
    Jednak nie chcę się naciąć, bo jest to PciE v3.0 a ja mam kompa z Pci v2.0 i dlatego
    mam pytanie:

    Czy poleci ona na moim kompie?!?

    Mi się wydaje, że nie powinno być problemu, bo:
    Karty i tak zwalniają do PciE v1.0 by oszczędzać energię. Jednak nie wiem czy
    wszystkie tak robią...
    Z drugiej strony nie piszą nic na temat starszych standardów.
    Zapytanie do dystrybutora bez odzewu...

    z góry dzięki i pozdro
    Szyk Cech
    --
    http://szyk.jcom.pl/
    http://szyk.free.of.pl/

  • 2. Data: 2018-08-13 21:48:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.08.2018 o 21:28, s...@g...com pisze:
> [...]
    wszystkie tak robią...
    > Z drugiej strony nie piszą nic na temat starszych standardów.

    Nadal nie znasz zasad i spamujesz?

    --
    Czarek