  • 1. Data: 2014-11-23 11:54:26
    Temat: Radio 2DIN Pioneer AVH-X2600BT ma ktoś?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Związane z samochodami w końcu, ale chyba w całym dolnośląskim nie ma
    nigdzie tego radia gdzie zobaczyć, jedynie na zamówienie (w ogóle radio
    2DIN w sklepie to jak znaleźć kawałek meteoryta).
    Ma ktoś Pioneer AVH-X2600BT? Jakieś upierdliwości tego radia są?
    Zależy mi na nieupierdliwej obsłudze (powolne menu?), dobrze działającym
    zestawie głośnomówiącym BT, sprawnym odczycie i obsłudze MP3 z pendrive.
    Kamerka i sterowanie z kierownicy sobie podłącze.
    Myślałem jeszcze o Kenwoodzie DDX4025BT ale tam narzekają na bardzo
    powolne menu i zamulanie się, oraz nad JVC KW-V20BT o którym to niewiele
    jest.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez