  • 1. Data: 2016-05-24 17:50:32
    Temat: Radio bez zagranicznej muzyki
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Co prawda pytam o radio, ale może się orientujecie - czy jest w Polsce
    jakaś stacja, która nie katuje muzyką zagraniczną (tak jak Zet czy inny
    RMF)?

    Najlepiej stacja z w miarę szerokim zasięgiem i/lub w Wielkopolsce?
    Chodzi o zwykły pop.
    Zdziwiłem się, bo pierwszy raz nowe piosenki Golców usłyszałem w polskim
    radiu w Wilnie, a u nas tylko anglojęzyczna sieczka przez całą drogę.....

  • 2. Data: 2016-05-24 19:54:21
    Temat: Re: Radio bez zagranicznej muzyki
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    'Tylko polskie przeboje'?