  • 1. Data: 2014-07-21 13:00:53
    Temat: Radio - słabo gra
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Gdzie w Poznaniu mozna sprawdzić instalację antenową w samochodzie i
    ewentualnie naprawić a dodatkowo po wyjezdzie nie bede płakał po zapłaceniu
    jakiejś horendalnej kwoty?
    niestety radio rzęzi, nawet przy mocnym sygnale.
    Zmieniłem radio i pomogło tylko odrobinę.
    Porównując do radia w innym samochodzie- masakra.

  • 2. Data: 2014-07-21 13:42:13
    Temat: Re: Radio - słabo gra
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > niestety radio rzęzi, nawet przy mocnym sygnale.
    > Zmieniłem radio i pomogło tylko odrobinę.

    Co to znaczy rzęzi? Jeśli sygnał radiowy słabnie to zaczynają pojawiać
    się szumy i zaniki a z głośników rzęzi z powodu zbyt cienkich przewodów
    zasilajacych inaczej mowiąc od zbyt dużej rezystancji akumulator -
    radio.

    Wsadź do radia zamiast anteny z metr grubego przewodu. Wyłącz LOC.
    W mieście ma grać czysto. W ten sposób sprawdzisz instalacje antenową.

    Podłącz radio do klem akumulatora przez bezpiecznik 15A

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-07-21 15:51:32
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 13:00:53 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Gdzie w Poznaniu mozna sprawdziďż˝ instalacjďż˝ antenowďż˝ w samochodzie i
    >
    > ewentualnie naprawi� a dodatkowo po wyjezdzie nie bede p�aka� po zap�aceniu

    > jakiejďż˝ horendalnej kwoty?
    >
    > niestety radio rz�zi, nawet przy mocnym sygnale.
    >
    > Zmieni�em radio i pomog�o tylko odrobin�.
    >
    > Por�wnuj�c do radia w innym samochodzie- masakra.

    Może i dobrze dla innych ze się popsuło. Nie muszą w promieniu stu metrów słuchać
    Twojej ulubionej stacji.

  • 4. Data: 2014-07-21 17:50:25
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-21 15:51, k...@g...com pisze:

    > Może i dobrze dla innych ze się popsuło. Nie muszą w promieniu stu metrów słuchać
    Twojej ulubionej stacji.

    szkoda że tobie się jeszcze komputer nie zepsuł.

  • 5. Data: 2014-07-21 18:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Może i dobrze dla innych ze się popsuło. Nie muszą w promieniu stu
    > metrów słuchać Twojej ulubionej stacji.

    Ze co?

  • 6. Data: 2014-07-21 18:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Co to znaczy rzęzi?

    Znaczy ze słychac nieczystości.
    To są mniej szumy, bardziej chroboty :)))))
    Nie sa moze jakies super mocne, ale lubie jak radio gra czysto.
    Dodatkowo zasieg tez nie jest taki jak powinien - np. stacje Poznanskie
    łapie w duzo mniejszej odległosci niz w innym aucie.

> [...]
    >
    > Wsadź do radia zamiast anteny z metr grubego przewodu. Wyłącz LOC.
    > W mieście ma grać czysto. W ten sposób sprawdzisz instalacje antenową.

    LOC?
    A co to?

    > Podłącz radio do klem akumulatora przez bezpiecznik 15A

    Spróbuje. Dzięki.

  • 7. Data: 2014-07-21 19:59:16
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 21/07/2014 12:00, Budzik wrote:
> [...]
    > niestety radio rzęzi, nawet przy mocnym sygnale.
    > Zmieniłem radio i pomogło tylko odrobinę.
    > Porównując do radia w innym samochodzie- masakra.

    A nie jest tak, że oryginalne radio dawało zasilanie na antenę (bo ta
    tego wymaga, np. większość VAGów tak ma) i "specjalista" co wymienił
    radio nawet nie słyszał o separatorze?
    W sieci są do znalezienia tabele w których wymienione są wszystkie marki
    i roczniki, które wymagają separatora, albo wymiany anteny.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 8. Data: 2014-07-21 20:36:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Lukasik m...@t...pl ...

> [...]
    > W sieci są do znalezienia tabele w których wymienione są wszystkie
    > marki i roczniki, które wymagają separatora, albo wymiany anteny.

    nie wiem ale wymiana była własnie dlatego, ze jakosc była niezadowalająca.
    W aucie był oryginalny blaupunkt, a ze wpadł mi w rece nowszy blaupunkt to
    wymieniłem, myslac, ze to moze wina radia.
    Jest odrobine lepiej, ale nadal do ideału wiele brakuje.

  • 9. Data: 2014-07-21 20:57:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Dodatkowo zasieg tez nie jest taki jak powinien - np. stacje
    > Poznanskie łapie w duzo mniejszej odległosci niz w innym aucie.

    Aha czyli jednak słaby sygnał dociera do radia. Blaupunkty słyna z
    dobrej czułosci. To przetestuj numer z drutem. Prawdopodobne przyczyny
    to wbudowany w antenę wzmacniacz antenowy który nie dostaje +12v,
    zwarcie w koncentryku, we wtyczkach, przerwa, zawilgocenie.

    Testy czułości najlepiej robi się w oddaleniu kiedy będziesz poza
    miastem.

    > LOC?
    > A co to?

    LOC to tłumik wejscia antenowego, skrót od LOCAL, który mozna włączyć
    guzikiem radia kiedy bardzo silne nadajniki w mieście powodują
    zniekształcenia odbioru.

    Ludzie czasem mają to włączone. Przyjeżdzają do mnie. Panie radio nie
    gra. Wtedy ja przecinam ścieżkę do guzika żeby już nigdy przypadkowo
    nie włączyli i wołam 100zł :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 10. Data: 2014-07-21 21:02:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** dddddddd pisze tak:

    > szkoda że tobie się jeszcze komputer nie zepsuł.

    uuuu uuu uuu

    5.9 6.0 5.9 6.0 6.0 5.9