  • 1. Data: 2019-02-17 15:27:51
    Temat: Radioodtwarzacz z bluetooth
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam jeszcze do Kolegów pytanko, czy ktoś miał styczność z tanimi
    radioodtwarzaczami, które mają bluetooth?
    Do mojego 11-letniego bolida nie chcę już dokładać, ale chętnie bym
    zmienił Blaupunkta "nicniemającego" na jakiś nowszy cud techniki.
    W sumie to ma być radio i komunikacja bluetooth ze smartfonem. Więcej
    mieć nie musi.
    Za mniej więcej stówkę jest tego pełno - na przykład to:
    https://allegro.pl/oferta/vordon-ht-175bt-radio-samo
    chodowe-bluetooth-pilot-7699218352
    Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić działający sprzęt, czy to są
    tylko odpustowe świecidełka?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-02-17 20:59:51
    Temat: Re: Radioodtwarzacz z bluetooth
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > -pilot-7699218352 Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić
    > działający sprzęt, czy to są tylko odpustowe świecidełka?

    Kumpel kupił chinczyka ale takiego z wyswietlaczem, duzego ale takiego
    własnie nonameowego i zero problemów.
    Ja kupiłem jakis czas temu JVC. Tez bezproblwmowo ale wykonane to tak
    tandetnie ze zaluje. A wybrałem jvc ze wzgledu na jakosc radia które
    montowałem jakies 10 lat temu w aucie.
    Dzis tez wolałbym tamto sprzed 10 lat niz to co kupiłem z nowosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 3. Data: 2019-02-18 09:15:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Feb 2019 15:27:51 +0100, w <q4br18$no9$1@node1.news.atman.pl>, Jacek
    <k...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > Do mojego 11-letniego bolida nie chcę już dokładać, ale chętnie bym
    > zmienił Blaupunkta "nicniemającego" na jakiś nowszy cud techniki.

    Kup sobie lepiej jakieś używane markowe.
    Jakość dźwięku z tych tanizn powala.

  • 4. Data: 2019-02-18 10:41:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2019 15:27:53 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    chodowe-bluetooth-pilot-7699218352
    > Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić działający sprzęt, czy to są

    Da się
    Od kilku lat w różnych autach używałem radia Renkforce. Kosztowało wtedy ze 200zł.
    Działało super
    Używałem jako zestaw głośnomówiący(ma mikrofon a głos rozmówcy słychać w
    głośnikach(super bo parował się z telefonem od razu po uruchomieniu auta) oraz do
    puszczania muzyki na głośniki z YouTube czy innej aplikacji.
    Teraz kupiłem peugeota 307 i jest tam fabryczne radio połączone z komputerem więc
    tego renkforca tam wstawić nie mogę
    Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś
    bluetooth dorzeźbić

  • 5. Data: 2019-02-18 10:45:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 10:41:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    tego renkforca tam wstawić nie mogę
    > Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś

    To moje to Renkforce AN-8015BT
    Polecam z czystym sumieniem

  • 6. Data: 2019-02-18 10:51:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-17 o 15:27, Jacek pisze:
> [...]
    chodowe-bluetooth-pilot-7699218352

    > Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić działający sprzęt, czy to są

    https://allegro.pl/oferta/transmiter-bluetooth-do-gn
    iazda-zapalniczki-7651470003

    T.

  • 7. Data: 2019-02-18 11:28:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 10:51:46 UTC+1 użytkownik T. napisał:
    chodowe-bluetooth-pilot-7699218352

    > https://allegro.pl/oferta/transmiter-bluetooth-do-gn
    iazda-zapalniczki-7651470003

    To niewygodna proteza
    Żeby odebrać telefon trzeba przełączyć w radiu na kanał sparowany z transmiterem i
    dodatkowo na telefonie wcisnąć "odbierz"
    Jak radio ma wbudowany bt to słuchasz radia, dzwoni telefon więc radio się wycisza i
    słyszysz dźwięk telefonu, odbierasz przyciskiem na radiu i gadasz. Po zakończeniu
    rozmowy automatycznie przełącza się na ostatnio słuchaną audycję czy tam cd np.

  • 8. Data: 2019-02-18 11:51:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-18 o 11:28, Kris pisze:
> [...]
    rozmowy automatycznie przełącza się na ostatnio słuchaną audycję czy tam cd np.

    Rozumiem, nawet tego nie wiedziałem :-)
    Mam w radiu - to faktycznie wygoda, choć z wybierania głosowego nie
    korzystam (w ogóle nie dzwonię z samochodu, bo to przeszkadza, najwyżej
    odbieram przychodzące), zwłaszcza że musiałbym szprechać po niemiecku. :-)

    T.

  • 9. Data: 2019-02-18 16:51:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.02.2019 o 10:51, T. pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/transmiter-bluetooth-do-gn
    iazda-zapalniczki-7651470003
    Miałem dwa transmitery do mp3. Nie polecam.
    Każde wyłączenie napięcia w gnieździe zapalniczki, czy to przy
    przekręcaniu kluczyka, czy przy poruszeniu na wybojach albo, jak ktoś
    niechcący dotknie = przerwa w transmisji.
    Jakość dźwięku bardzo mizerna i do tego często okazuje się, że
    częstotliwość, jaką wybraliśmy koło domu, jako wolną 50 km dalej jest
    zajęta przez jakiś nadajnik i trzeba zrezygnować ze słuchania albo
    przestroić transmiter.
    Sądzę, że ten z bluetooth będzie miał te same wady.
    Jacek