  • 1. Data: 2014-04-18 22:27:46
    Temat: Rady dotyczące pokonywania wody na crossie :D
    Od: gymy <konrad.migala@_NOSPAM_live.com>

    Czy poda ktoś mi kilka rad dotyczących jak pokonywać wodę na crossie ?
    jestem początkujący w tym temacie

  • 2. Data: 2014-04-18 22:47:50
    Temat: Re: Rady dotycz?ce pokonywania wody na crossie :D
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 18-04-2014 22:27, gymy pisze:
    > Czy poda ktoś mi kilka rad dotyczących jak pokonywać wodę na crossie ?
    > jestem początkujący w tym temacie
    >
    > --

    A możesz sprecyzować co rozumiesz przez "wodę"? Jest różnica pomiędzy
    kałużą a np. Bałtykiem.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-04-18 23:24:41
    Od: gymy <konrad.migala@_NOSPAM_live.com>

    powiedzmy że 40cm bajorko długości 3m . dokładnie koleiny po jeepie na
    torze offroadowym. dziś próbowałem ale zakończyło się fiaskiem.

  • 4. Data: 2014-04-19 11:35:58
    Temat: Re: Rady dotyczące pokonywania wody na crossie :D
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Proponował bym przy wjeżdżaniu do wody nie daważ dużo gazu a prędkości
    nabierać powoli , no i nie zapomnij o odpowiednich oponach

  • 5. Data: 2014-04-19 17:35:50
    Od: p...@b...pl

    na pełnej kurwie i lecisz górą:

    https://www.youtube.com/watch?v=tOnKN75WIwc

    A tak dla początkujących to:
    Jedziesz na jak najniższym biegu - woda mocno hamuje, na podnóżki, odciążasz przednie
    koło i przejeżdżasz na rosnącym gazie.
    Dobrze mieć trochę prędkości jak to na miękkim.
    I palec koło wyłącznika zapłonu żeby zgasić w razie czego zanim zassie wodę.

    KJ