  • 1. Data: 2015-05-19 21:44:06
    Temat: Rajd Karkonoski - historia jednego zakretu :)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    https://youtu.be/_RqS7G4Nor8

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2015-05-20 00:18:19
    Temat: Re: Rajd Karkonoski - historia jednego zakretu :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 19 May 2015 21:44:06 +0200, jerzu napisał(a):

    > https://youtu.be/_RqS7G4Nor8

    Jak coś to w 5:17 na scenę wkracza Kadett o którym pisałem jakiś czas temu,
    a na tej imprezie byłem jego mechanikiem :)

    Wspawany od spodu pasa przedniego stalowy ceownik i płyta z 8mm aluminium
    prawie dały radę.
    Pękła tylko chłodnica i to nie tyle od samego uderzenia, co przesunęła się
    w górę i pękło mocowanie wyrwane przez jego wspornik.

  • 3. Data: 2015-05-20 08:52:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 May 2015 21:44:06 +0200, jerzu napisał(a):
    > https://youtu.be/_RqS7G4Nor8

    W stylu finskim ... kibice mieli radoche :-)

    Jaki % tam polegl ?

    J.

  • 4. Data: 2015-05-20 08:58:40
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-19 o 21:44, jerzu pisze:
    > https://youtu.be/_RqS7G4Nor8

    ostatnio byłem na małym placyku pobawić się - jak jedziesz kolejny raz
    trasę to wiesz jak szybko możesz tam jechać, jak jeden złapał pobocze i
    na asfalcie była ziemia to i ja wyleciałem (mimo że jeżdżę wolniej i
    bardziej asekuracyjnie niż wszyscy, bo auto jeszcze nie przygotowane i
    zachowuje się bardzo niestandardowo), bo nagle przyczepności brak...

    Łukasz

  • 5. Data: 2015-05-20 11:02:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-05-19 o 21:44, jerzu pisze:
    > https://youtu.be/_RqS7G4Nor8

    A gdzie ta k..., co o niej ciągle mówią? ;-)
    T.

  • 6. Data: 2015-05-20 13:23:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie ta k..., co o niej ciągle mówią? ;-)

    Wczoraj we Wrocławiu, dziś nie wiem...
    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2015-05-20 14:36:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości

    >A gdzie ta k..., co o niej ciągle mówią? ;-)

    Na filmie.
    Przeciez curva to po wlosku/lacinie zakret :-)

    J.