  • 41. Data: 2013-10-02 22:24:20
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 02 Oct 2013 20:16:16 +0200, Leszek Karlik

    > Tak, każdy ma pod łóżkiem karabin.

    U nas też mają, tylko zamek wylata! ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2013-10-03 09:26:53
    Od: Small <d...@w...argo.pl>

    W dniu 30-09-2013 14:10, komar pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
    To moze przedstawie punkt widzenia mieszkanca NY(moj znajomy), tak
    zebyscie przestali myslec zasciankowo, cytuje w calosci bez zmian:

    "E, my tu wczoraj to ogladalismy tez caly dzien. I wszyscy juz gadaja o
    tym w USA, bo to jest draka. A bedzie gorzej !
    Ja sam uciekalem przed nimi dwa razy, raz kolo domu i raz na
    Mahnattanie, bo oni wjezdzaja na chodniki i jada za zabicie. To glownie
    LAtynosi- najwieksza mniejszosc w USA dzis, najagresywniejsza,
    najbardziej nerwowa , zazdrosna, agresywna i bandycka. To oni rozsadza
    USA od srodka, nie zadna bomba atomowa. Policja sie wypowiadala-nie
    mozemy zrobic nic. Bo jak ?
    Ojciec tego rozjechanego debila w spiaczce wczoraj pozno wieczorem w TV
    powiedzial, ze sam zroblby to samo, czyli przejechal gnojka, wlasnego
    kurwa syna czyli. Oni sprowokowali ten incydent sami, debil co zwolnil i
    odwrocil morde w strone LAndrovera sprowokowla te pierwsza stluczke,
    celowo najwyrazniej.
    Czy to wyjasnia sprawe ? Poza tym jak go dogonili i walili tymi chelmami
    w tylna szybe, to tam siedzial jego dwuletni dzieciak. "

    i jeszcze jego dodatkowy komentarz:

    "On jechal prawidlowo, tam sa trzy pasy, moze sobie jechac jakim chce.
    Minimalnej szybkosci nie ma . Teoretycznie nie powinno sie jechac lewym
    pasem zbyt wolno bo jest do wyprzedzania.

    To sie zaczelo jak jeden debil zajechal mu droge , zwolnil i odwrocil
    swoja glupia morde do tylu. Chinczyk wtedy go lekko potracil, ale to
    100% byl przypadek z jego strony. Dla debili jednak wystarczy kazdy
    pretekst.

    Policja szuka reszty, zamkneli zdaje sie 2-3.

    W zeszlym roku ja mialem nieszczescie na nich trafic i to dwa razy,
    wtedy sie ucieka, bo ini jaedza po chodnikach jak im za malo drogi jest.
    I to jest niestety smierc jak sie nie ucieknie."

    pozdrawiam

    Small
    GSX750F

  • 43. Data: 2013-10-03 11:01:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 19:19, Marcin N pisze:

    > Broń można mieć praktycznie na całym świecie oprócz Polski.

    Bzdura. Podwójna.

  • 44. Data: 2013-10-03 12:21:44
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-10-03 11:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Bzdura. Podwójna.

    W Korei Północnej nie można.

    WW

  • 45. Data: 2013-10-03 13:21:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:21:44 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > W Korei Północnej nie można.

    no to spróbuj mieć broń w Niemczech czy Francji

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 46. Data: 2013-10-03 13:35:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2013 13:21, masti pisze:

    > no to spróbuj mieć broń w Niemczech czy Francji

    Albo zwykła, harcerską "finkę"...

  • 47. Data: 2013-10-03 13:42:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-03 13:21, masti pisze:

    > no to spróbuj mieć broń w Niemczech czy Francji

    No niemcy mają baze od tego roku, zarejestrowanej jest 5,5mln szt
    (szacowalo sie afair ok 10mln).
    A skutki
    http://news.nationalpost.com/2012/07/28/guns-ownersh
    ip-around-the-world-graphic/

    oizdr
    bewrin

  • 48. Data: 2013-10-03 13:57:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2013 12:21, WW pisze:

    > W Korei Północnej nie można.

    A u nas można.

  • 49. Data: 2013-10-03 19:58:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-10-03 13:57, Andrzej Lawa pisze:

    > A u nas można.

    No i się później działkowcy na Ochocie strzelają,pewnie jeden taranował
    co leci taczką.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 50. Data: 2013-10-03 21:54:09
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 14:10:59 UTC+2 użytkownik komar napisał:
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien sredniowiecza.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400