  • 1. Data: 2017-07-20 16:32:26
    Temat: Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura rękojmii?
    Od: z...@g...com

    Cześć,

    Na nieco ponad rocznym samochodzie żony (Citroen) w trzech miejscach (wewnętrzna
    strona drzwi) pojawiła się rdza. Ponoć jakaś wada fabryczna, piszą o tym ludzie na
    forach.

    Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach
    gwarancji.

    Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało dalej,
    i chciałbym żądać satysfakcji za spadek wartości samochodu. Nie stało się to z mojej
    winy, była to wada ukryta, więc rękojmia jak najbardziej obowiązuje.

    Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże?

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 2. Data: 2017-07-20 18:03:57
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    z...@g...com w
    ups.com>:

> [...]

    forach.

    > Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach

    Pilnuj wpisu w książce gwarancyjnej

    > Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało
    dalej,

    Skąd wiesz, że będzie?

    http://literat.ug.edu.pl/honor/0007.htm

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-07-21 21:39:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-20 o 16:32, z...@g...com pisze:
> [...]
    mojej winy, była to wada ukryta, więc rękojmia jak najbardziej obowiązuje.

    > Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże?

    Ja się nie znam, ale zgaduję, że procedura jest taka sama jak w
    przypadku wadliwych butów lub suszarki.
    Kierujesz do sprzedawcy w formie pisemnej reklamację. Najlepiej z
    potwierdzeniem wpłynięcia. Czekasz 14 dni na ustosunkowanie się. Itd.
    https://konsument.um.warszawa.pl/