  • Data: 2011-04-03 11:08:05
    Temat: Re:
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-03 10:15, J.F. pisze:

    > A kto mowi ze specjalnie. Ale jaka to dla ciebie roznica specjalnie
    > czy niespecjalnie :-)

    Zasadnicza. Żeby wjechać niespecjalnie to muszą być zwykle jakieś
    dodatkowe okoliczności, a nie samo +10 to za wolno baranie, to cie
    staranuje.

    > Ale zeby ukrasc, ktos musi dowiezc.

    Taa, bo jak Zenek rzuci robotę za fajerą, to świat się zawali. Przestań
    koloryzować, bo można dojść do wniosku, że wszystkiemu winny Zenek za
    kółkiem tira. Jakby wpizdu rzucił robotę, to nie byłoby co najmniej
    kradzieży i prostytucji;)

    > Zaczelo sie od tego ze twierdziles iz przy maksymalnej 90 nie da sie
    > osiagnac 60. No to prostuje ze malo wazne jaka mamy gorna predkosc,
    > wazne jak dlugo sytuacja nas zmusi do zwolnienia ponizej tych 60.

    Raczej jak często. W praktyce w Polsce na statystycznej trasie (a nie
    między bramkami na autostradzie) się nie da.

    > Wiec te 60 na tira w trasie wcale nie wydaje mi sie takie
    > nieprawdopodobne, oczywiscie bez uwzgledniania obowiazkowych postojow,
    > ani przejazdow przez miasta w szczycie, ani korkow na remontach.

    A wiesz, że prawdopodobne jest, gdyby nie wypadki, choroby, starość i
    zabójstwa, że ludzie byli nieśmiertelni?

    > PKP tez musi zmienic zalogi, przepuscic szybsze pociagi, naprawic
    > awarie i tez sie spoznia.

    Ale mnie PKP chwilowo nie obchodzi, tylko średnia 60 TIRem. I zdaję
    sobie sprawę, że koleją (niekoniecznie PKP) nie warto wozić dorbiazgu na
    krótkich trasach.

    Shrek.