eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika. › Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację
    ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Date: Fri, 3 Nov 2023 18:58:41 +0100

    Fri, 3 Nov 2023 18:03:26 +0100, _Master_

    > Ale Ty nie masz argumentów

    Znowu projekcja. Kino sobie otwórz, ruski bocie.

    > na poparcie tezy że elektryki to jedyne
    > możliwe rozwiązanie i tylko dzięki nim ocieplenie nas nie usmaży ;-)

    To że nie rozumiesz, albo raczej nie dopuszczasz argumentów,
    bo jesteś ruskim pomiotem z klapami na oczach, to już nie
    moja wina.

    > Zostały Ci tylko wyzwiska.

    Już parę razy ci pisałem, powtórzę jescze raz. To że zgrywasz kulturalnego,
    podobnie jak twoi idole przed wyborami, nie zatrze twoich zapędów,
    nazistowsko socjalistyczna łajzo która chce Polskę i Polaków z UE
    wyprowadzić i wpędzić pod pantofel ruskich.

    --
    Pozdor
    Myjk