  • Data: 2010-08-13 23:32:05
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-13 23:22, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Zawsze wyrywasz z kontekstu żeby "udowodnić" swoje bzdurne tezy?

    No cóż - mylisz się w każdym punkcie swego twierdzenia. W sumie wcale
    mnie to nie dziwi, ponieważ znam Twoją retorykę.

    > Chcesz
    > równości w karaniu, to wszędzie, a nie tylko tam, gdzie to niekorzystne
    > dla bogatych.

    No popatrz, jak sprytnie przemyciłeś tezę, że większy mandat dla
    zarabiających lepiej jest dla nich bardziej niekorzystny, niż dla
    tych zarabiających mniej. Nie mam nic przeciwko takim rozwiązaniom.
    Mogę przypomnieć pomysły karania z systemu automatycznego nadzoru
    tylko w formie grzywny/mandatu, bez stosownych punktów. Całe szczęście,
    że ten idiotyzm upadł.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.