  • Data: 2010-05-13 13:11:56
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeszcze powiedz, ze rdzewieja przednie blotniki :)
    > (ktore sa plastikowe)

    hehe, nie tylny prawy o ile sie nie myle i maska a ostatnio cos wyskoczylo na klapie
    tylnej(ale to
    malenstwo i czarny lakier wiec malo co widac). Maske wymienili na nowa po monicie w
    centrali cytryny
    a z blotnikiem walczy - nie ma dziury nie ma naprawy jest tylko ruda pod lakierem
    (auto nie bite) :-(
    > w ogole dziwne rzeczy piszesz - PSA ma akurat jedne z lepszych
    > perforacji nadwozia (cynkowanie) i masz na to 12 lat gwarancji
    Gwarancja na perforacje (dziure)a nie na to, ze ci ruda wyjdzie pod lakierem. Moze
    mam felerny
    egzemplarz, moze auto z lory spadlo jak jechalo do salonu,ale tak jak pisalem to
    najbogatsza wersja
    5 drzwiowej C4 lacznie ze skora i masowaniem tylka, itp.
    > mam 4tego citroena i zaden nie rdzewial procz AX'a (ktory nie ma ocynku)
    >
    > stuki w tylnym zawieszeniu to niemal norma dla C4 - lubi 'dobijac' np.
    > na garbach poprzecznych, przejazdach kolejowych
    >
    > jesli stuka w przednim zawieszeniu, to moze czas COS wymienic?
    Pewnie tak :-)
    > co to oznacza, ze pada elektryka?
    > (mam c4 sluzbowe i dziala bezproblemowo. xeonow brak, wiec brak jednego
    > z wymienionych przez Ciebie problemow)
    j. w. problem z xenonami(pada jeden 2x wymieniany raz palnik raz calosc z osprzetem
    ze tak to
    nazwe), padnieta regulacja i grzalka w fotelu kierowcy, wariujacy komputer pokladowy
    (dyskoteka na
    desce rodzielczej-brak diagnozy w 3 ASO), lusterko lewe sie nie sklada i nie grzeje,
    chyba tylna
    szyba lub przednia sie nie domyka jak sie z c.z. auto zmknie, wariujace czujniki
    cisnienia w kolach
    i cos jeszcze bylo...
    Auto powoli szykuje sie do zmiany wlasciciela choc caly czas bylo serwisowane a
    wlasciciel dba o
    auto nawet bardziej niz zaleca citroen.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde