    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1000 radarow
    Date: Tue, 23 Mar 2010 11:32:41 +0100
    <hnvpdu$ade$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4ba4a317$1@news.home.net.pl>
    <ho2bdb$pfg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <ho54gs$as0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <i...@4...com>
    <ho5c0a$f3v$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <ho83rg$o89$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ho89lq$nii$1@news.onet.pl>

    news:ho89lq$nii$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Popelniasz blad podstawowy - patrzysz sie na cene w socjalizmie :-)
    > A tu sie najpierw trzeba spytac ile trzeba zaplacic zeby kupic :-)
    > Najpierw samochody byly dla nielicznych, potem benzyny zabraklo.
    > Samochody byly zreszta dosc drogie .. ktos pamieta ile kosztowal 125p,
    > albo polonez ? Chyba ponad 200 tys .. w sumie to proporcje niezbyt odlegle
    > od dzisiejszych :-)

    Dodam jeszcze, że auta chlały wtedy jak smok - 10-12 litrów. Nikt na cenę
    paliwa nie narzekał. Ludzie kupowali auta używane.

    > Tak a propos proporcji .. wychodzilo by mi na to ze dzis nie powinienem na
    > cele paliwa narzekac :-)
    > Ale to czynie, czyzby z przyzwyczajenia ? :-)

    Pytają blondynki co sądzi o kolejnej podwyżce cen benzyny, a ona na to, że
    jej to zwisa, bo zawsze tankuje za 50zł. :-) Od wczoraj Pb95 zdrożała o 5gr.

    > Lalo sie przez caly rok, zeby na urlop pojechac :-)
    > Sie chwalilo syrenki bo jezdzily na 78 bez kartek, ale i to sie szybko
    > skonczylo, potem sie przerabialo na rope, choc to raczej margines.

    Lało się i na tym cały rok jeździło kilka samochodów.
    neelix