  • 81. Data: 2010-04-16 12:14:58
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:nbdgs51qmnc8m1jcsaejepfee9g02dn6pb@4ax.com...

    > Luksusy - wideorejestrator, radiotelefon ? :-)

    Nie - luksusy to większe auto z nadmiarem mocy.
    To co piszesz da się zamontować w każdym - dowód jest taki że Megane już
    jeździ jako videoradar w polskiej policji.
    A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina auta.

  • 82. Data: 2010-04-16 12:43:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:14:58 +0200, Cavallino wrote:

    >Nie - luksusy to większe auto z nadmiarem mocy.
    >To co piszesz da się zamontować w każdym - dowód jest taki że Megane już
    >jeździ jako videoradar w polskiej policji.

    Ale cena obejmuje tez video, radio i dwie anteny.

    Co do mozliwosci montazu .. im mniejsze auto tym kazdy dodatkowy
    element bardziej przeszkadza, choc elektronika sie miniaturyzuje.

    No i niezbedne wyposazenie policjantow wymaga bagaznika a nie imitacji
    - ten "wozek" do mierzenia odleglosci wypadkowych, fotoradar slupkowy,
    mozliwe ze pojemnik na smieci :-)

    >A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina auta.

    Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili, a meganki juz wszystkie ?
    Moze jednak wina auta - moze miekkie francuskie zawieszenie nie nadaje
    sie do ostrej jazdy :-)

    J.

  • 83. Data: 2010-04-16 12:45:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:13:22 +0200, Cavallino wrote:

    >Już nie przesadzaj.
    >Wiesz jaki procent naszej składki stanowi nadwyżka tego co dostajemy z Unii?

    Tak czy inaczej ciagle jednak dostajemy wiecej niz placimy.

    No chyba ze spojrzec na to tak ze skladka na unie obowiazkowa, a oni
    nam w zamian z dobrego serca nowe VR :-(

    Ale do drog tez doplacaja, i trzeba przyznac ze coraz wiecej nowych
    drog w kraju.

    J.

  • 84. Data: 2010-04-16 12:48:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale cena obejmuje tez video, radio i dwie anteny.

    A teraz jest dzień, a za kilkanaście godzin będzie noc.
    Napisz mi coś czego nie wiem, albo skup się na dyskusji, bo widać nie
    raczyłeś się dowiedzieć czego dotyczy.

    > Co do mozliwosci montazu .. im mniejsze auto tym kazdy dodatkowy
    > element bardziej przeszkadza, choc elektronika sie miniaturyzuje.

    Przestań truć, nie chodzi o auto mniejsze (przynajmniej na tyle żeby miało
    to jakiekolwiek znaczenie w kwestiach o których piszesz), a tylko niższej
    klasy.

    > Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili,

    Jak to nie?
    Co chwile się przecież cieszę, jak jakiś polucjant takie auto potrzaska, co
    wywołuje oburzenie grupowych policyjnych dupowłazów rodem z ORMO.

    >a meganki juz wszystkie ?

    A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

    > Moze jednak wina auta - moze miekkie francuskie zawieszenie nie nadaje
    > sie do ostrej jazdy :-)

    LOL !!!
    Miękkie zawieszenie?
    Wiesz o jakim aucie piszesz, czy tylko znaczkiem firmowym się zająłeś?

  • 85. Data: 2010-04-16 12:51:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak czy inaczej ciagle jednak dostajemy wiecej niz placimy.

    Znowu farmazony.
    HINT: nie dyskutuję z oczywistościami.
    Zanegowałem "znacznie więcej", co jest bzdurą.

    > No chyba ze spojrzec na to tak ze skladka na unie obowiazkowa, a oni
    > nam w zamian z dobrego serca nowe VR :-(

    Dokładniej to plus jest taki (choć chyba jedyny plus), że nasza "władza" nie
    może sobie wydać całości kasy z budżetu na jakieś pierdoły (np. w rodzaju
    nowych kościołów, dotacji do kopalni itd), a część musi przeznaczyć na cele
    zaklepane przez Unię.
    Która jakby głupia nie była, to i tak jest mniej głupia niż nasze
    politykiery.

    > Ale do drog tez doplacaja, i trzeba przyznac ze coraz wiecej nowych
    > drog w kraju.

    Ano właśnie.

  • 86. Data: 2010-04-16 13:18:53
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 16 Kwi, 00:32, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w
    wiadomościnews:eoovi8xxztfq.87gflaw8os0n$.dlg@40tude
    .net...

    > I kto wygrał?
    > A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
    > Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)-

    Ale oferta na Insignie była o bodajże tylko 40 tys. zł wyższa. Ople
    też w policji jeżdżą, czyli niewiele brakowało a byłyby Ople gdyby ich
    dealer się ciut więcej ugiął. Była aukcja elektroniczna i kryterium
    100% cena, każdy mógł się wykazać. Nie wiem jaki spisek możnaby tu
    węszyć poza filozoficznym czy drogówka ma mieć auta klasy o takim
    rozstawie osi i takiej mocy silników czy wystarczyłyby im Fabie 1.4.

  • 87. Data: 2010-04-16 13:23:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > I kto wygrał?
    > A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
    > Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)-

    >Ale oferta na Insignie była o bodajże tylko 40 tys. zł wyższa.

    20 tys.
    I właśnie tak mała różnica w cenie mnie trochę dziwi.

    >Nie wiem jaki spisek możnaby tu
    >węszyć

    Zastanawia mnie czemu to ten sam dealer.
    Ani największy, ani jakiś specjalnie dobry....

    I ta różnica w cenie ma z tym związek.

    > poza filozoficznym czy drogówka ma mieć auta klasy o takim
    >rozstawie osi i takiej mocy silników czy wystarczyłyby im Fabie 1.4.

    Jeśli między 200 konną Alfą 159, a Fabią 1.4 kompletnie nic nie ma, to to
    zdanie ma sens.

  • 88. Data: 2010-04-16 13:28:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:48:47 +0200, Cavallino wrote:

    >Napisz mi coś czego nie wiem, albo skup się na dyskusji, bo widać nie
    >raczyłeś się dowiedzieć czego dotyczy.

    Ceny chyba dotyczy ?

    >Przestań truć, nie chodzi o auto mniejsze (przynajmniej na tyle żeby miało
    >to jakiekolwiek znaczenie w kwestiach o których piszesz), a tylko niższej
    >klasy.

    No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.
    Nie wiem czy meganka byla za mala, czy po prostu drozsza od alfy :-)

    Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
    mniej wygodniej niz w vectrze. A jeszcze gdzies trzeba zmiescic
    dodatkowe wyposazenie oraz 200KM silnik,

    >Jak to nie?
    >Co chwile się przecież cieszę, jak jakiś polucjant takie auto potrzaska,

    Jak sie goni piratow to wypadki musza sie zdarzac :-)
    Ale statystyka bylaby ciekawa - ile tych pojazdow bylo, ile sie
    rozbilo ..

    >A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

    Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.

    J.

  • 89. Data: 2010-04-16 13:35:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ceny chyba dotyczy ?

    Ceny Alfy nie.

    > No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.

    Jasne.
    Bo tak ścisłe wytyczenie rozstawu osi, żeby kompakt się nie załapał to nie
    jest wybór klasy.
    Niestety, ja mam więcej niż 5 lat i taki naiwny nie jestem.

    > Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
    > mniej wygodniej niz w vectrze

    Też starszej?
    Bo doskonale pamiętam z jakiegoś artykułu, że poprzednia Astra, kombi
    bodajże, była większa niż w tym samym okresie sprzedawana Vectra.

    > Jak sie goni piratow to wypadki musza sie zdarzac :-)

    Jakoś zdecydowana większość to nieudolna próba videofilmowania, albo
    autopiractwo, a nie pościg.
    Więc bez demagogii/

    > Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.

    A nie wiem ile, bo niby skąd mam wiedzieć?
    Nic o ilościach nie pisałem.
    Może i jedna.

  • 90. Data: 2010-04-16 13:38:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 04:18:53 -0700 (PDT), Przemek V wrote:
> [...]
    >też w policji jeżdżą, czyli niewiele brakowało a byłyby Ople gdyby ich
    >dealer się ciut więcej ugiął. Była aukcja elektroniczna i kryterium

    I sie wzajemnie przebijali w dol ?

    No coz, jakby sie dealer opla ugial, to byc moze dealer alfy ugialby
    sie bardziej.

    Czyli te kwoty w wynikach to ostatnie oferty z aukcji ?

    J.