  • 41. Data: 2020-09-19 08:53:47
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: "FoLo" <l...@b...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:5f6530ba$0$525$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przy okazji - może się komuś przyda - zniżka 150 zł przy zakupie
    > ubezpieczenia przez Mubi (działa, sprawdzałem)
    > https://mubi.pl/id-OHKN5
    >
    > --
    > Czarek

    Zyskam 150,- zł , a ile stracę ?

  • 42. Data: 2020-09-19 15:02:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.09.2020 o 08:53, FoLo pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Zyskam 150,- zł , a ile stracę ?

    Dlaczego miałbyś stracić? Wycenę robisz sobie anonimowo, nikt nie zmusza
    cię do zakupu tam ubezpieczenia i podawania już na początku swoich danych.
    Robiłem tam wycenę, później zadzwoniłem pod podany numer, konsultant dał
    mi jeszcze kilkadziesiąt zł zniżki, zawarłem umowę przez telefon a po
    około 10 dniach na konto otrzymałem 150 zł.

    --
    Czarek

  • 43. Data: 2020-09-19 16:21:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-19 o 15:02, Czarek pisze:

    > Dlaczego miałbyś stracić? Wycenę robisz sobie anonimowo, nikt nie zmusza
    > cię do zakupu tam ubezpieczenia i podawania już na początku swoich danych.

    Z tego co sam widziałem nie zrobisz wyceny anonimowo.
    Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to sprawdzi.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2020-09-19 18:03:33
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wyjaśniłem to dokładnie na innej grupie.
    Jest to mój wyraz PROTESTU przeciwko LEWACKIEJ POprawności politycznej
    która zakazuje używać słów "master" i "slawe" przy konfigurowaniu
    połączenia dysków ATA.
    Jest więcej takich "kfiatków" powstałych w pokręconych zwojach mózgowych
    lewackiej armii która idzie na wojnę... z czym i po co to nie ważne. Oni
    będą WALCZYĆ.

    Zwyrodnieniu i debilizmowi trzeba się sprzeciwiać "Siłom i godnościom
    osobistom" ;-)

  • 45. Data: 2020-09-19 18:06:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Phiii

    Wczoraj wyceniałem ubezpieczenie Tico.
    Rozpiętość od 600 do 1400 zł bez zniżek. Jakaś paranoja.

    Także ten... PROMOCJA gówno mówi o kosztach ;-)

  • 46. Data: 2020-09-19 18:08:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    o właśnie.
    Te wszystkie spamerskie strony zbierają tylko dane aby nimi handlować
    Chodzi o numer telefonu bo meila można sobie użyć tymczasowego.

  • 47. Data: 2020-09-19 18:39:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2020 o 15:02 Czarek <c...@n...fm> pisze:

> [...]
    > mi jeszcze kilkadziesiąt zł zniżki, zawarłem umowę przez telefon a po
    > około 10 dniach na konto otrzymałem 150 zł.

    Nigdy z tego mubi czy tego drugiego (nie pamiętam nazwy) AC + OC + NW nie
    wyszło mi taniej niż od tradycyjnego agenta u którego mam też inne
    ubezpieczenia (dom, polisy, ubezpieczenia dzieci itp.) Mam dwa auta,
    ubezpieczone w dwóch różnych towarzystwach, przez dwóch różnych agentów -
    w zależności od roku u jednego lub drugiego mam taniej. Mubi i wszelkie
    inne directy nawet nie zbliżają się do moich cen.

    TG

  • 48. Data: 2020-09-19 22:19:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.09.2020 o 18:08, _Master_ pisze:
    > o właśnie.
    > Te wszystkie spamerskie strony zbierają tylko dane aby nimi handlować
    > Chodzi o numer telefonu bo meila można sobie użyć tymczasowego.

    Nie musisz (ale możesz) podawać na tej stronie żadnych danych.

    Jak wyceniałem kilka miesięcy temu podałem maila i numer telefonu - do
    tej porty nie miałem żadnej spamerskiej oferty.
    Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
    Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

    PS. Jesteście przesadnie przewrażliwieni a na FB to się co drugi chwali
    tym, że klocka stawia.

    --
    Czarek

  • 49. Data: 2020-09-19 22:19:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.09.2020 o 16:21, RadoslawF pisze:

    > Z tego co sam widziałem nie zrobisz wyceny anonimowo.

    miałeś zamknięte oczy jak sprawdzałeś?

    > Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to
    > sprawdzi.

    Podałem wcześniej.

    --
    Czarek

  • 52. Data: 2020-09-20 00:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

> [...]
    > numer, konsultant dał mi jeszcze kilkadziesiąt zł zniżki, zawarłem
    > umowę przez telefon a po około 10 dniach na konto otrzymałem 150

    Ostatnio z ciekawosci wklepałem sobie autko do rankomatu.
    Oczywiście pytaja o dane, bo jak nie podasz to ci niby nie wylicza ceny
    ze znizkami.

    Przeliczyłem, ceny mnie nie zainteresowały.
    Za dobra godzine zadzwonił link4 w sprawie polisy do tego auta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją