  • 1. Data: 2019-06-26 13:21:11
    Temat: Re: 20 sekund
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2dd9bb68-180b-4356-a1a6-f8696f1422f6@go
    oglegroups.com...
    >https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc

    Cos w tym jest, ale:
    -Niemcy maja zdaje sie dwa inne przepisy - o minimalnym odstepie i o
    miganiu swiatlami.

    -a tak w ogole, to Niemcy masowo olewali ten przepis ... w piatki -
    bywalo, ze prawym pasem jada sobie z rzadka ciezarowki, a lewym
    kolumna osobowek.
    kolumna jedzie 80-100 km/h, spokojnie mozna by zjechac na te 20s na
    prawy, ale nikt nie zjezdza, bo przeciez wszyscy wyprzedzaja.

    - prawde mowiac to ja po austostradach i s-kach naszych jezdze lewym -
    zazwyczaj tych samochodow na prawym jest tyle, ze zawsze wyprzedzam,
    albo zblizam sie do wyprzedzania :-)

    - i tych 20s chyba bym nie naruszyl.

    No ale ja nie jezdze 120 :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-06-26 13:36:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 13:21, J.F. pisze:
    [...]
    > - i tych 20s chyba bym nie naruszyl.
    >
    > No ale ja nie jezdze 120 :-)

    Czyli jesteś poganiaczem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-06-26 13:47:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jun 2019 13:21:11 +0200, J.F.

    > No ale ja nie jezdze 120 :-)

    Wg mnie to najbardziej optymalna prędkość na autostradzie. Ja bym się nie
    obraził gdyby obniżyli. Obecnie jazda polską autostradą mnie przeraźliwie
    męczy. U Niemca tego nie ma, aczkolwiek to wynik raczej tego że tam w
    więkoszści 3 pasy mają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-06-26 14:10:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 13:47 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Wg mnie to najbardziej optymalna prędkość na autostradzie. Ja bym się nie
    > obraził gdyby obniżyli.

    Jak dla Ciebie optymalna to tyle jeździj. Czemu chcesz innych przy okazji
    ukarać?

    > Obecnie jazda polską autostradą mnie przeraźliwie
    > męczy. U Niemca tego nie ma, aczkolwiek to wynik raczej tego że tam w
    > więkoszści 3 pasy mają.

    Nie mają w wiekszośći 3 pasów i nie mają mniejszego ruchu niż u nas.
    Wszytsko zależy od pory dnia i dnia tygodnia. Mają za to notoryczne korki
    na autostradach spowodowane niekończącymi się remontami. Ciężko znaleźć
    odcinek 100-200km bez zwężki i ograniczenia do 80km/h

    TG

  • 5. Data: 2019-06-26 14:37:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >nie
    >obraził gdyby obniżyli. Obecnie jazda polską autostradą mnie

    Przyspiesz, przestanie meczyc :-)
    120 by mnie meczylo :-)

    >U Niemca tego nie ma, aczkolwiek to wynik raczej tego że tam w
    >więkoszści 3 pasy mają.

    No i te 20s nabiera wtedy innego sensu ..

    J.

  • 6. Data: 2019-06-26 14:58:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jun 2019 14:37:01 +0200, J.F.

    > Przyspiesz, przestanie meczyc :-)

    Zacznie jeszcze bardziej męczyć, bo i hałas większy i znacznie większe
    skupienie konieczne przy większej prędkości.

    > 120 by mnie meczylo :-)

    W Szwajcarii jest 120 (a często gniecione do 100) i żyją. Dobrze żyją.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-06-26 15:02:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jun 2019 14:10:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Jak dla Ciebie optymalna to tyle jeździj.

    Optymalna, tj. najbardziej bezpieczna i komfortowa. Owszem, jeżdżę, ale
    przy zapierdalaczach którzy na 140 chcą jechać 200 to nie jest proste.

    > Czemu chcesz innych przy okazji ukarać?

    Z powodów bezpieczeństwa na drodze chcę ich "ukarać".

> [...]
    > na autostradach spowodowane niekończącymi się remontami. Ciężko znaleźć
    > odcinek 100-200km bez zwężki i ograniczenia do 80km/h

    Jeżdżę co roku do Włoch przez Niemcy i mam kompletnie odmienne obserwacje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2019-06-26 15:09:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 15:02 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Jeżdżę co roku do Włoch przez Niemcy i mam kompletnie odmienne
    > obserwacje.

    Niemcy to spory kraj, autostrad maja tysiące km, ponad 80mln luda i
    miliony aut swoich i tranzytowych.
    Jakbyś do tych Włoch nie jechał to wiele tam nie widziałeś :-)

    TG

  • 9. Data: 2019-06-27 07:32:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 14:58:49 +0200, Myjk napisał(a):
> [...]
    > skupienie konieczne przy większej prędkości.

    > W Szwajcarii jest 120 (a często gniecione do 100) i żyją. Dobrze żyją.

    Moze i dobrze zyja, ale jezdzi sie ch* :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-06-27 08:08:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 15:02:07 +0200, Myjk napisał(a):
    > Wed, 26 Jun 2019 14:10:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk
    >
    > Jeżdżę co roku do Włoch przez Niemcy i mam kompletnie odmienne obserwacje.

    Moze po prostu ta autostrada ktora jezdzisz jest swiezo po
    przebudowie, ma 3 pasy i jeszcze pare lat nie bedzie miala remontu :-)

    https://www.verkehrsinfo.de/

    Jak sie ma 12 tys km autostrad, to chocby to dobudowanie trzeciego
    pasa to jest zadanie na wiele lat ... a jak skoncza, to juz pierwsze
    trzeba bedzie remontowac :-)

    J.