  • Data: 2016-05-05 13:51:44
    Temat: Re: 220 V i 230 V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ngf4uv$77l$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 1re87oj2xn16d$.ivd2zcubtd4y$....@4...net

    >Ja chcę w kuchni ciepłe -- 27, ew. 4...
    >Zimne [o wysokiej temperaturze?] jest dobre na przebudzenie.

    IMO - 6500 to w ogole nie jest dobre - widac te trupia niebieskosc.
    Przynajmniej w wykonaniu Osram.
    Ale musza miec jakies zastosowanie, skoro takie robia, a przeciez to
    wiecej niz sie przyjmuje dla "slonecznego bialego".
    Kolor letniego nieba ?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Illuminant_D65
    Do telewizji czy jak ?

    Osram robi jeszcze 4000K, ale cos z Castoramy wywialo.

    J.