  • 41. Data: 2014-01-16 19:09:18
    Temat: Re: 3,5 promila + BMW
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-16 18:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tom N<8...@6...181221.invalid> ...

    derzyl-w-dzwig-suwn

    > Oj, nieładna manipulacja...
    > Bylo w zdaniu wcześniej: Prom kosmiczny...

    Ale w tym poście nie było. :)
    No i - wypadku z udziałem promu kosmicznego kierowanego przez pijanego
    kierującego - na pewno nie było.
    Czy to wystarczy, aby w promach kosmicznych jednak nie montować alkomatów?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 42. Data: 2014-01-16 20:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Czy to wystarczy, aby w promach kosmicznych jednak nie montować
    > alkomatów?

    Jak widać - wystarczy :)
    Tylko trzeba dobrze dobierać ludzi.

  • 43. Data: 2014-01-16 21:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wolkotek b...@m...pl ...

    > Kolarzy już wypuścili.

    Ale przez długi czas siedzieli.

    > Nie ma jak odizolować, bo nie ma miejsc w więzieniach i nie ma na to
    > pieniędzy. Chcesz placić wyzsze podatki na utrzymanie więzień i
    > więźniów ? Zgłoś się do pomocy uzależnionym jako wolontariusz to wtedy
    > może zobaczysz jaki to problem i ile na to potrzeba pieniędzy.

    Nie, chcę zeby wsadzano tych realnie niebezpiecznych.
    Czyli nie "wiecej pieniedzy" tylko "optymalizacja wydatków"
    Na rowerzystów było miejsce, bo to wszystkim pieknie budowało statystyki
    wykrywalności a na takiego łebka co 5 razy jedzie majac 2,5 i wyzej nie ma
    miejsca?
    Ilu jest takich w Polsce co sie 5 razy dali złapac z taką zawartością?
    Zreszta pianidze to nie problem - jakby za kazdym razem zapłacił min 20.000
    kary to byłby to przypadek samofinansujący się.

  • 44. Data: 2014-01-16 23:18:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jan 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tom N <8...@6...181221.invalid> ...

    derzyl-w-dzwig-suwn

    > Oj, nieładna manipulacja...

    Twoja!

    > Bylo w zdaniu wcześniej: Prom kosmiczny...

    Było nie zmieniać krzesła elektrycznego na krzesło ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2014-01-18 00:05:26
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Megrims Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 15.01.2014, 22:27:14

    ca-bez-prawa-jazdy-spowodowal-smiertelny-wypadek-na-
    Mazurach,wid,16328474,wiadomosc.html?ticaid=112063&_
    ticrsn=3
    > Ja też jestem Grzegorz K, ale to nie bylem ja

    Wiem co czujesz, stary.

    g.k.

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság