  • 1. Data: 2012-05-09 22:32:28
    Temat: 3 zakresy
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    na pewno tu będziecie wiedzieć:

    kupiłam telefon w GSM 900 1800 1900 (N5310)
    chodziło o prosty/tani tel, który by działał także w USA - czy to będzie
    działać, czy też muszę mieć 4 zakresy?

    dzięki 4infos

  • 2. Data: 2012-05-09 22:37:08
    Temat: Re: 3 zakresy
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 9 May 2012 22:32:28 +0200, lamia napisał(a):

    > kupiłam telefon w GSM 900 1800 1900 (N5310)
    > chodziło o prosty/tani tel, który by działał także w USA - czy to będzie
    > działać, czy też muszę mieć 4 zakresy?

    będzie działać, pod warunkiem, że dostanie kartę sieci mającej 1900,
    pozostałe zakresy są europejskie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2012-05-09 22:51:30
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    > będzie działać, pod warunkiem, że dostanie kartę sieci mającej 1900,
    no a jak zostanie karta polska? wytedy są chyba różne sieci (więcej niż
    jedna?) w umowie roamingowej i wybór sieci chyba jakoś dynamicznie
    'zaskakuje'?

    A taki hamerykański Tmobile ma 1900?

    A u nas też jest, także że poszczególne sieci mają tyko jeden ALBO drugi
    zakres?

  • 4. Data: 2012-05-09 22:58:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 9 May 2012 22:51:30 +0200, lamia napisał(a):

    > A taki hamerykański Tmobile ma 1900?

    ma

    > A u nas też jest, także że poszczególne sieci mają tyko jeden ALBO drugi
    > zakres?

    już nie. Ale tak było. I to jeszcze całkiem niedawno, np. jak Mobyland
    działał samodzielnie.
    Oczywiście jeżeli przez jeden i drugi zakres rozumieć zakresy europejskie -
    900 i 1800.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2012-05-10 04:38:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lamia" <l...@p...pl> wrote in message
    > no a jak zostanie karta polska? wytedy są chyba różne sieci (więcej niż
    > jedna?) w umowie roamingowej i wybór sieci chyba jakoś dynamicznie
    > 'zaskakuje'?
    >
    > A taki hamerykański Tmobile ma 1900?

    Niby ma, ale T-Mobile tak słabo działa, że narzekają na zasięg nawet
    posiadacze amerykańskich wersji telefonów... Jedziesz do dużej
    metropolii czy gdzieś na wioskę? Na zadupiach na T-Mobile nie liczyłbym.

  • 6. Data: 2012-05-10 19:03:22
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    > Niby ma, ale T-Mobile tak słabo działa, że narzekają na zasięg nawet
    > posiadacze amerykańskich wersji telefonów...
    czyli czym się różniących?
    (- zapewne obsługujących oba ichnie zakresy..)

    > metropolii czy gdzieś na wioskę? Na zadupiach na T-Mobile nie liczyłbym.
    CO(lorado) / Boulder County

  • 7. Data: 2012-05-10 19:04:38
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    > ma

    no to będzie ok czy nie?
    powidziano mi, że jak nie jest czerozakresowym to będzie działał ale
    'kiepsko'
    - więc czy to oznacza że operatorzy mają albo jedne albo oba zakresy? czy
    jak

  • 8. Data: 2012-05-10 19:13:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lamia" <l...@p...pl> wrote in message
    > "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    >
    > no to będzie ok czy nie?
    > powidziano mi, że jak nie jest czerozakresowym to będzie działał ale
    > 'kiepsko'

    Tak będzie.
    Ja tak miałem w Polsce, gdy przywiozłem 3-systemowy telefon
    amerykański, nota bene brandowany przez tutejsze T-Mobile :-)
    Zasięg bardzo marny i sporadyczny - po prostu nie wszystkie
    wieże łapałem bo miałem tylko jeden z dwu pasm częstotliwości.

    > - więc czy to oznacza że operatorzy mają albo jedne albo oba zakresy?
    > czy jak

    Operatorzy używają często kilku standardów jednocześnie na danym
    terenie, dodatkowo przy braku swoich wieżyczek BTS mogą udostępnić
    swoim użytkownikom połączenia lokalnie roamingowane z innych sieci.

  • 9. Data: 2012-05-10 19:17:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lamia" <l...@p...pl> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > czyli czym się różniących?
    > (- zapewne obsługujących oba ichnie zakresy..)

    Oba albo wszystkie trzy... bo T-Mobile ma zdaje się tych pasm więcej.

    > CO(lorado) / Boulder County

    Wpisz sobie lokalizację w ich mapę:
    http://www.t-mobile.com/coverage/pcc.aspx
    Niestety ta mapa nie pomoże Ci w Twoim problemie pokrycia z Twoim
    "niepełnosprawnym" telefonem...

    Kiedy jedziesz? Może wyślę sprzedam ten swój stary telefon T-Mobile :-)

  • 10. Data: 2012-05-10 23:09:51
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    > Kiedy jedziesz? Może wyślę sprzedam ten swój stary telefon T-Mobile :-)
    akurat nie ja osobiście
    2 tyg.

    gość który mi sprzedał telefon (używka ze 'szrota') zapewnił że ten 3 zakres
    to "spoko-ułesa" (Choć sugerowałam czererozakresowy ale za mało wiedziałam.
    Ale on ponwien :/ ).