    Date: Mon, 17 Oct 2011 13:17:47 +0200
    From: Norbi <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 61pkt motocyklisty (police chase)

    W dniu 2011-10-17 11:01, szerszen pisze:

    > policjant jest od egzekwowania prawa, jak sobie wyobrażasz jego
    > egzekwowanie jeśli zaniechasz pościgu?

    Normalnie - maja nagranie ze zlamal prawo - maja jego numery
    wiec namierzyc go jest latwo - gosc mial jedno wykroczenie i za nie
    powinien dostac mandat - niepotrzebnie sprowokowali go do kolejnych
    i po co - zeby do statystyki dodac mu wiecej punktow ? zeby pochwalic
    sie na lonecie ze zlapali zlego, brudnego...

    > pomijam już przytoczone przykłady, że uciekający jest np. poszukiwany
    > listem gończym, ale jak sobie wyobrażasz sytuacje, kiedy właściciel
    > pojazdu się wszystkiego wypiera, twierdzi że moto pożyczył, ktoś sam
    > sobie pożyczył, zgubił/skradziono mu blachę, a on nic o tym nie
    > wiedział, bo moto na parkingu od tygodnia i nie zaglądał do niego itd itp

    Wowczas dostaje mandat i tyle - nie chce to pojdzie do sadu - przeciez
    naszemu policyjnemu panstwu o to chodzi - nie o to zeby bylo
    bezpiecznie, ale o to zeby jeszcze sciagnac kase od kierowcow.

    Rownie dobrze mogli by zaniechac patroli a dolozyc po 1 zl do ceny
    paliwa - wyszlo by na to samo - a nie jestem do konca przekonany ze od
    razu wiecej wypadkow by bylo...

    Niech buduja drogi, zajma sie szkoleniem a nie tylko patrza jak tu karac...

    Norbi
    BLACK XX'03