    From: "Michał Przybył" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 89S4051 - nieśmiertelny problem programowania
    Date: Sun, 24 Jan 2010 00:23:53 +0100

    <cut>
    > Czy w ogóle została odczytana poprawna sygnatura procesora?
    > Czy problem występuje dopiero podczas programowania?

    Niestety sygnatury nie odczytuje (FF FF FF)
    Problem występuje podczas programowania (pierwszego bajtu róznego od FF).

    Czy programator na Pana stronie ktoś testował na 89S4051? Przyznam sie, że
    zadziałał mi Lancos na Atmega, próbowałem jeszcze STK200_Matik (forum
    Elektrody) - nie działał na 89S4051 więc rozebrałem go (Atmegi nie
    sprawdzałem). Czy to możliwe, że "nówki" z TME są zablokowane? Ale wtedy
    powinno odczytać choc sygnaturę, prawda?

    Pozdr.
    Michał P.