  • 31. Data: 2012-07-04 02:43:26
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:43, anacron pisze:

    > Twoim? Już dawno zacząłem.

    Zrób przysługę pms'owi - skoncentruj się na tym działaniu -
    współczuj im do usranej śmierci. Dziel się swoimi uczuciami z
    komendantem ... Poświęć temu uczuciu całe życie i ... nie wracaj tu.

  • 32. Data: 2012-07-04 02:44:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:34, anacron pisze:

    > Czyli są potencjalnie niebezpieczni, nie powiem też mi się zdarzyło na
    > 155 km zwykłych polskich dróg uzyskać średnia niesamowicie wysoką (ponad

    WOW!

  • 33. Data: 2012-07-04 02:49:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Zrób przysługę pms'owi - skoncentruj się na tym działaniu - współczuj im
    > do usranej śmierci. Dziel się swoimi uczuciami z komendantem ... Poświęć
    > temu uczuciu całe życie i ... nie wracaj tu.

    A jak otwierasz lodówkę to też mnie widzisz? :)

  • 34. Data: 2012-07-04 02:51:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Słusznie. Ja powiem więcej - każdy kto ciebie motyliński czyta (miast
    > wjebać do KF'a) musi mieć coś spierdolone pod deklem ... Ale skoro mam
    > tak tam najebane - pozwól ,że będę się napierdalał dalej z twoich wynurzeń.

    Niezmiernie ciesze się, że mogę mieć choć tak niewielki wpływ na
    redukcje Twoich dysonansów poznawczych i rekompensację frustracji
    wywołanych tak spierdolonym żywotem.

  • 35. Data: 2012-07-04 02:55:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:34, anacron pisze:

    > Chcesz się wykazać? Proszę przejedź z Oleśnicy do Antonina - droga 25
    > nigdzie (dosłownie nigdzie) nie zwalniając poniżej 120 km/h.

    Miałem już nie odpowiadać, ale w dobrym kościele zadzwoniło. Do
    Warszawy jeżdżę przez Wartę, co oznacza jazdę właśnie
    Wrocław-Oleśnica-Antonin. Dłużej jak 40 minut nie zdarzyło mi
    się tego odcinka pokonać jadąc w godzinach szczytu spod szpitala
    onkologicznego na Traugutta. Średnią policzą ci dzieci (o ile
    zrobiłeś) ... Bo ty pewnie nie dasz rady.

    > jadąc do Antonina w prawo przy budynku (praktycznie 80 stopni), gdzie
    > aby przejść go przy 120 musisz skręcić "na budynek", używając lewej nogi
    > na hamulcu, postawić auto bokiem i pozwolić się ześlizgnąć ponad 1m aby
    > wyjść z łuku na swoim pasie

    Do dziś widzę, że nie nauczyłeś się, że nie sztuką jest szybko
    wejść w zakręt. Sztuką jest z niego szybko wyjść ...

    > nie wiesz, czy nic nie będzie jechało z naprzeciwka). Gwarantuje Ci, że
    > pasażerowie zawsze robią w majtki ze strachu,

    Nie no, nie wątpię ... Patrząc na filmik jaki zamieściłeś - ja
    jadąc na siedzeniu pasażera z tobą srałbym ze strachu na
    prostej. Jesteś po prostu idiotą.

    > niemożliwe. I można to zrobić seryjnym autem, pod warunkiem, że masz 4
    > wahacze a nie belkę. Naprawdę uważasz się za mistrza kierownicy?

    W przeciwieństwie do ciebie - ja nigdy mistrzem kiery się nie
    tytułowałem ... Ale ja to prosty człowiek jestem, nie znam
    komendanta, spalam tylko 500 litrów ON miesięcznie przy średnim
    spalaniu 8l/100 ... Daj jakąś relikwię a będę wielbił, niczym
    Mort stopy ...

    > Kurde ludzie zróbmy zlot obok jakiegoś toru, przyjedziemy swoimi
    > seryjnymi wędzidełkami i będziecie mogli się wykazać, a ja wtedy będę
    > się mógł ponabijać z tych najgłośniej o kapelusznikach krzyczących.

    SPierdalaj - nie staję z toba w szranki, bo mnie wyhujasz ...
    założysz koguta od komendanta, i wyjdę ja i inni zlotowicze na
    skończone pizdy ...

  • 36. Data: 2012-07-04 04:49:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Naprawdę muszę się do tego odnieść? :)

    Nie, tylko do kąta i się wstydzić.
    I przestać po próżnicy wstrząsać powietrze na grupie.

  • 37. Data: 2012-07-04 09:09:46
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    >W dniu 2012-07-04 02:34, anacron pisze:
    >
    > SPierdalaj - nie staję z toba w szranki, bo mnie wyhujasz ... założysz koguta
    > od komendanta, i wyjdę ja i inni zlotowicze na skończone pizdy ...

    Panowie, załatwiajcie porachunki między sobą na ubitej ziemi, a nie tutaj. To co
    robicie jest żałosne. Zaśmiecacie grupę swymi wątpliwej jakości konstatacjami i
    wulgaryzmami.

  • 38. Data: 2012-07-04 10:39:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 1:57:55 AM, you wrote:

    > Ty daj mi PLONK'a

    Na PLONKa trzeba sobie zasłużyć.

    > i spierdalaj, bo jeszcze nigdzie nic merytorycznego nie napisałeś,
    > tylko próbujesz swoje frustracje podreperować kosztem innych.

    Do lustra piszesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2012-07-04 10:41:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 2:03:18 AM, you wrote:

    > Naprawdę uważasz się za śmiesznego? Współczuję.

    Ogarnij się i rozejrzyj - jakie masz tu wsparcie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2012-07-04 10:42:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Wednesday, July 4, 2012, 2:01:29 AM, you wrote:

    > Litości :)
    > 2 kultowe teksty i Ty nie pamiętasz ???

    Przez pewien czas mnie tu nie było...

    > Troll (znaczy się ja, ten co miał zniknąć po miesiącu) ma Ci
    > przypominać ???!!!???

    A jednak.

    --
    Best regards,