  • 81. Data: 2011-01-31 16:13:49
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2011 15:13:05 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
    >Przecież nie mówię, że każdy ma obowiązek kupować nowe.

    Zaliczasz tych co nie mieli wiecej niz 20k do grupy "_woleli_ kupic
    stary zlom zamiast nowki pandy w salonie" :-)

    >Seicento, Matiz, jakieś Taty.....

    Moze sie myle, ale seicento nie jest juz robione od lat.
    Teraz fiat robi model "500" i "500 C", ale panda jest tansza.

    >Obawiam się że za 5 letniego passata czy golfa to już można dostać normalne
    >i nowoczesne auto klasy B, więc piszesz od rzeczy.

    Cenowo sie zgodze - owszem, zamiast kilkuletniego passata mozna kupic
    sobie nowa pande (27 990 za rocznik 2010).

    Ale szersze porownanie jazdy gola panda a passatem .. no coz, de
    gustibus etc, ja jednak wolalem mondeo :-)

    >Nic nie pisałem o 87%.

    Skoro 14% poszlo do salonow po nowe auto, to reszta jest glupia,
    nieprawdaz ?

    >Żona wymarzyło sobie suva, a że takowego jeszcze nie miałem, to może

    Zonie glupoty czasem trzeba wybic z glowy :-)

    >przystanę na tą propozycję, jak tylko będzie dostęp do kilkuletnich suvów
    >nowej generacji (czyt. tańszych - w rodzaju nowego Sportage, ix35 czy
    >Dustera).

    Co, zaczyna gotowki brakowac ? To ja proponuje 50% akcyzy - bedzie
    luzniej na drogach :-P

    J.

  • 82. Data: 2011-01-31 16:20:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-31 10:06, Cavallino pisze:

    > Słusznie.
    > Jak można porównywać dwie tony rdzy do samochodu.

    ROTFL.
    To BMW ani nie wazy 2 ton, ani nie rdzewieje jak to SC :>
    Wiec tradycyjnie kula w plot zes jebnal :>

    > Niestety, od 7 lat na razie muszę żyć w Waszym gdzie złomy wygrywają.
    > Ale nie ma takiego obowiązku, żeby stan obecny chwalić, do czego podobni
    > Tobie mnie zmuszają.

    Ty wolisz swiat tandety po prostu.
    Ale ja Ci nie bronie, mozesz sobie nawet samochod flinstona kupic, byle
    byl nowy :>

    > Naprawdę nie rozumiesz co czytasz.

    Albo Ty nie rozumiesz co piszesz.

    > I właśnie na tym polega problem.
    > Ale to Twój problem, nie zamierzam z tego powodu dostosowywać się do
    > Twojego punktu widzenia.

    Nie masz wyjscia, jak na razie rozsadek gora, wiec musisz to przelknac,
    albo zmienic kraj.

    > Patrz, a pisałeś w poprzednim wątku, że ludzie nie jeżdżą.

    Statystycznie matole.
    Bo znajdziesz takiego co stuletnim jezdzi i co z tego.

    > Musisz lepiej przemyśleć co chcesz napisać, najlepiej zanim to napiszesz.

    Napisane jest dobrze, ale Ty tradycyjnie manipulujesz cytatami wycinajac
    niewygodne fragmenty, lub nawet bezczelnie je zmieniajac.

    --
    Karolek

  • 83. Data: 2011-01-31 16:24:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaliczasz tych co nie mieli wiecej niz 20k do grupy "_woleli_ kupic
    > stary zlom zamiast nowki pandy w salonie" :-)

    Niekoniecznie, zaliczam ich do tych co nie chcieli kupić nówki pandy w
    salonie.
    Co nie znaczy, że kupili złom, mogli kupić np. 2 letnie Punto.

    Do grupy tych którzy w zamian kupili złom zaliczam takich, co to zamiast
    nówki Pandy kupili nastoletnie BMW czy inne Audi.

    > Moze sie myle, ale seicento nie jest juz robione od lat.
    > Teraz fiat robi model "500" i "500 C", ale panda jest tansza.

    I będziesz się kłócił o rok w którym zaprzestano produkcji Seicento (potem
    Fiata 600)?

    > Cenowo sie zgodze - owszem, zamiast kilkuletniego passata mozna kupic
    > sobie nowa pande (27 990 za rocznik 2010).

    Panda to klasa A a nie B, więc piszesz nie na temat.

    > Skoro 14% poszlo do salonow po nowe auto, to reszta jest glupia,
    > nieprawdaz ?

    Nieprawdaż.
    Niektórzy kupili kilkulatki, jakiś margines sam pojechał po auto na zachód,
    więc nie szukał wśród trupów po komisach, inni nie wydali na auto tyle, ile
    starczyłoby na nowe itd.

    Ale pozostaje jakiś procent drechów, którzy rzucili się na złomy, mimo że
    mogli mieć w tej samej cenie auto dużo nowsze i w lepszym stanie.

    > Zonie glupoty czasem trzeba wybic z glowy :-)

    Najpierw osobiście wolę sprawdzić czy to taka głupota.

    > Co, zaczyna gotowki brakowac ?

    Na 4*4 od zawsze mi brakuje.

  • 84. Data: 2011-01-31 16:35:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ty wolisz swiat tandety po prostu.

    Tak, cena markowego znaku firmowego to ostatnia rzecz za którą lubię płacić.

    > Albo Ty nie rozumiesz co piszesz.

    Rozumiem.
    I zapewniam Cię, że nijak ma się to co zacytowałeś, do tego o czym kłamałeś.

    Dokładnie - na tym polega problem.

  • 85. Data: 2011-01-31 16:51:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2011 16:24:43 +0100, Cavallino wrote:

    >Niekoniecznie, zaliczam ich do tych co nie chcieli kupić nówki pandy w
    >salonie.

    No widzisz - a smutna prawda mogla byc taka ze ich nie bylo na te
    nowke stac.

    >Co nie znaczy, że kupili złom, mogli kupić np. 2 letnie Punto.

    A ten artykul nie rozroznia :-)

    >I będziesz się kłócił o rok w którym zaprzestano produkcji Seicento (potem
    >Fiata 600)?

    No coz - ja napisalem "panda", ty ze sa tansze pojazdy. W salonach
    To poprosilem o ich wymienienie. 600 to juz tez chyba dosc dawno ?

    Tak czy inaczej - do fiata trzeba minimum 28k w portfelu miec.
    No chyba ze da sie w salonie jeszcze zbic.

    >Panda to klasa A a nie B, więc piszesz nie na temat.

    OK, to konkretnie co proponujesz i ile to kosztuje ?

    >Ale pozostaje jakiś procent drechów, którzy rzucili się na złomy, mimo że
    >mogli mieć w tej samej cenie auto dużo nowsze i w lepszym stanie.

    A efekt taki ze wiecej narzekales na swoje nowe megane niz ja swojego
    pelnoletniego zloma :-P

    Ktorego nawiasem mowiac kupilem tylko dlatego ze za kwote ktora na
    mnie bylo stac w salonie nie oferowano skladanej tylnej kanapy.
    Wiec kwota konta nie opuscila a zlom przetrwal wiele lat bez wiekszych
    napraw :-)

    >Najpierw osobiście wolę sprawdzić czy to taka głupota.

    I nie wiesz jak ? Pozycz takie auto na trzy dni :-)

    J.

  • 86. Data: 2011-01-31 19:12:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A ten artykul nie rozroznia :-)

    I po to mózg człowieka ma więcej funkcji niż umiejętność przeczytania
    tekstu.

    > No coz - ja napisalem "panda", ty ze sa tansze pojazdy. W salonach
    > To poprosilem o ich wymienienie. 600 to juz tez chyba dosc dawno ?

    Bardzo, kilka miesięcy raptem.
    Skoro jeszcze w czerwcu było produkowane, a do dziś istnieją jeszcze wpisy o
    nich na stronach dealerów, to wcale nie jest niemożliwe że niedobitki
    jeszcze i dziś kupisz.

    > Tak czy inaczej - do fiata trzeba minimum 28k w portfelu miec.

    Są jeszcze promocje.

    > OK, to konkretnie co proponujesz i ile to kosztuje ?

    Podaj ile kosztuje 5 letni passat, to Ci odpowiem.

    > A efekt taki ze wiecej narzekales na swoje nowe megane niz ja swojego
    > pelnoletniego zloma :-P

    Na wiekowe auta też narzekałem.
    A że wyciągam wnioski, to już więcej ani wiekowych, ani nowego megane nie
    kupię.

    > I nie wiesz jak ? Pozycz takie auto na trzy dni :-)

    Eeee tam, przez 3 dni to za bardzo się nie przekonasz o niczym.
    Bo chyba nie twierdzisz, że od razu po wejściu do suva czujesz że to pomyłka
    jest?

  • 87. Data: 2011-01-31 19:38:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-31 14:13, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:ii6ais$pk6$2@news2.ipartners.pl...

    > Nie miewam takich wyjazdów na dłużej niż 4 dni.

    Tej, to Ty naprawde jakis inny jestes...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 88. Data: 2011-01-31 19:41:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-31 11:27, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Takie są skutki niekontrolowanego rozbioru, nie tylko dostępność starych
    > drzwi za bezcen.
    > I wcale nie chodzi o karoserię, z niej idzie coś zrobić.
    > Gorzej z odpadami problematycznymi, fotele czy kanapy samochodowe
    > widziałem nie raz.

    Ja tez, i wcale nie byly one wyciagniete z zachodnich pojazdow, lecz
    wlasnie z tych wspanialych bolidow rodem z PRLu - dermiane (lub
    gumowane), tandetne w swej jakosci fotele od malucha, duzego fiata,
    syreny. Wlasnie ten cud przez Ciebie tak chwalony sie wala.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 89. Data: 2011-01-31 20:26:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > I wcale nie chodzi o karoserię, z niej idzie coś zrobić.
    > Gorzej z odpadami problematycznymi, fotele czy kanapy samochodowe
    > widziałem nie raz.

    Jesli rozbiorka/zlomowanie bedzie w calosci kontrolowane przez TuskaTM,
    to te nieszczesne fotele w cudowny sposob znikna? Fotele zawieraja
    metal, zapewniam, ze skoro nasi dzielni wedrowni zbieracze sa w stanie w
    warunkach polowych sciagnac izolacje z kilkudzesieciu m kabli, to i z
    kanapa sobie poradza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 90. Data: 2011-01-31 22:22:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-31 10:02, Cavallino pisze:

    > Zdrową.
    > Niezdrowa jest obrona oszustów.
    > Choćby nawet państwo robiło wszystko, aby być oszukiwanym.

    Pamiętam że o oszukiwaniu państwa które daje się oszukać, miałeś zdanie
    odmienne w przypadku prywatnego użycia samochodu należącego do firmy ;)

    > A to swoją drogą, przecież wyraźnie to przyznałem w chyba drugim poście.
    > Co nie znaczy, że muszę popierać działania oszustów, bo ktoś dzięki temu
    > może zaoszczędzić 100 zł.

    Ale sam czerpiesz z tego korzyści.
    I to znacznie większe niż 100zł.

    > I wcale nie uważam, że jakieś akcje powinny być opłacane z budżetu,

    Napisałeś "I taka akcja ma sens", o akcji wykupu samochodów po 10000$
    finansowanej przez państwo.